عمومی

دشمنان شوق تجزیه کشور را به گور خواهند برد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی دوستی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان هرمزگان اظهار داشت: دشمنان آرزوی تجزیه کشور را به گور خواهند برد و پرچم مبارکی را که بیش از 200 هزار شهید تقدیم شده است برافراشته خواهند کرد. همیشه سربلند خواهد ماند

دوستی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که در تمام مراحل و مراحل زندگی خود با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است، افزود: فرهنگ جهاد و شهادت پیشران اصلی این انقلاب است. در مراحل پنج گانه تکامل خود از انقلاب، نهضت، حکومت اسلامی، جامعه اسلامی تا تمدن اسلامی این است و شهدا و مجاهدان و رزمندگان در طول قرن ها در پاسداری از پایداری نظام اسلامی ایستاده اند و خواهند بود.

استاندار هرمزگان گفت: همه بر سر سفره شهدا و انقلاب نشسته ایم و در کنار همه جانفشانی های شهدا و ایثارگران نقش خانواده های شهدا و ایثارگران است که زحمات زیادی در این راه کشیده اند. تربیت جوانان غیور برجسته است، چنانکه دیدیم جوانان دهه 70 و 80 نیز جان خود را در راه اعتلای انقلاب و اسلام فدا کردند.

دوستی در ادامه بر نقش هرمزگان در حراست از مرزهای کشور تاکید کرد و اظهار داشت: استان هرمزگان در مسیر انقلاب و دفاع مقدس و همچنین در عرصه رویدادهای بین المللی با تقدیم بیشترین شهید به صورت مستقیم نقش ویژه و پر رنگی دارد. تقابل با آمریکا درباره هرمزگان باعث افتخار است که این موضوع نیازمند توضیح جهادی است تا جنایات آمریکا در خلیج فارس فراموش نشود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به اینکه عده ای در کشور به دنبال خدشه دار کردن چهره آمریکا هستند افزود: باید با گفتن و تبیین مستمر حوادث ناپسندی مانند شهادت 290 مسافر هواپیما از خدشه دار شدن جلوگیری کرد. آتش زدن سکوهای نفتی و دیگر جنایات آمریکا، خباثت به استکبار تبدیل شده است و در این صورت خون پاکی که حقانیت و ظلم جمهوری اسلامی را ثابت کرد قطعا پایمال نخواهد شد و برخورد با آن ثواب بزرگی دارد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه غربت شهدا و رزمندگان را نباید فراموش کرد، تصریح کرد: با نگاهی به حوادث منطقه از جمله یمن متوجه می شویم که ملت ایران باید قدرتمندتر شود و دست روی زانو در همه چیز بگذارد. میدان‌ها چرا که سخنان فوق‌العاده کمکی نمی‌کند و تلاش دشمنان فرصت‌طلب همواره در جهت خلع سلاح و تجزیه کشور بوده است، اما دشمنان میل تجزیه کشور را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با بصیرت کامل با این جریان فکری مواجه شدند و دهه ها انقلاب را به درستی رهبری کردند و به جایی رسیده ایم که از تجهیزات و روحیه شهادت طلبی در دنیا و در خلیج فارس حرف های زیادی برای گفتن داریم. اینطور نیست و ما اجازه نخواهیم داد که آمریکا در چشم مردم آمریکا خودنمایی کند، زیرا در سالهای اخیر قدمی به عقب برنداشته ایم و دشمنان و شیاطین نتوانسته اند ما را از دشمن سرسخت آمریکا دور کنند.

دکمه بازگشت به بالا