عمومی

زرنگی تاج با آوردن کی‌روش

مهدی تاج با تمام کادر خود بار دیگر ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت و سکان هدایت فوتبال ایران را در دست گرفت. او در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که برمی گردد و اکنون به وعده خود عمل می کند.

تاج با کی روش به توافق رسیده و حتی شایعه شده که حکم اخراج اسکوچیچ را امضا کرده است تا سرمربی کروات بتواند جام جهانی را از خانه تماشا کند.

تاج با این انتخاب دو هدف مهم دارد.

کارلوس کی روش یکی از معدود مربیان خارجی محبوب ایران است. او 8 سال سرمربی تیم ملی بود و با ایران در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد و در آسیا فقط به ژاپن باخت. روبروی کی روش; برانکو یکی دیگر از مربیان خارجی محبوب ایران بود که نتایج درخشانش با پرسپولیس دل میلیون ها هوادار این تیم را برد. اما از سوی دیگر تفاوت کی روش و برونکو دو قطبی را در فوتبال ایران ایجاد کرده است. در آن زمان یا باید طرفدار کی روش می بودی یا طرفدار برونکو.

حتی در آن زمان هواداران افراطی برونکو علیه تیم ملی بودند و منتظر شکست تیم کویروس بودند.

مهدی تاج به خاطر ماجرای ویلموتس و قرارداد با آن مربی و اتفاقاتی که افتاده طرفدار نیست، اما با آمدن کی روش، طیف هواداران پشت او خواهند بود و او می تواند بابت کارهایی که می کند تایید آنها را جلب کند. می خواهد انجام دهد.

از طرفی این روزها با حضور مجدد تاج در اتحادیه فوتبال انگلیس همه روی او زوم می کنند اما حضور کویروس در تیم ملی و داستان های این مربی می تواند بر مرد شماره یک سایه بیاندازد. اتحادیه فوتبال انگلیس و روی پرتغالی ها تمرکز دارد.

256 256

دکمه بازگشت به بالا