عمومی

ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در اجتماع بزرگ امت پیامبر در بیله سوار گفت: پشت پرده ناامنی های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی هستند و برخی جوانان هم تحت تأثیر احساسات بودند، اما برخی از آنها پشت حجاب هستند.» آنها کار می کنند و این آنها برنامه ریزی می کنند.

وی گفت: زاییده این حوادث استکبار جهانی است و حضور پرشور در راهپیمایی ها و سرکوب اغتشاشات به دشمنان انقلاب ثابت کرد که ملت ایران همیشه بیدار و در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام عزیزی افزود: امنیت بزرگترین دستاورد هر ملتی است و اگر قرار باشد مشکلات و مطالبات مردم حل شود از بستر و دروازه امنیت انجام می شود و اگر امنیت نباشد اولین قربانیان خواهد بود. خود مردم باشند

وی گفت: پلیس حافظ امنیت عمومی است و حمله به نیروی انتظامی به معنای تعرض به امنیت عمومی و تعرض به حجاب و عفاف به معنای تعرض به ارزش های اسلامی است که توسط فتنه گران انجام می شود.

امام جمعه بیله سوار گفت: مطالبه مردم از مراجع امنیتی و قضایی این است که عاملان اغتشاشات را شناسایی کنند و کسانی که قرآن را به آتش کشیدند و مقدسات را هتک حرمت کنند باید مجازات شوند.

وی افزود: دشمن ذره ای از دشمنی کم ندارد و ما باید همیشه آماده باشیم و در این 4 دهه دشمنان همیشه مشکلاتی را ایجاد کرده اند اما به برکت حضور مردم همیشه شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار آنلاین، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، اجتماع بزرگ امت پیامبر در شهرستان بیله سوار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. هیئت های مذهبی، نظامی و نیروهای نظمیه.

اجتماع عظیم امت رسول الله (ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) در محکومیت تجاوز چند نفر در توهین به قرآن کریم برگزار شد. و پرچم ایران در شهر بیله سوار.

دکمه بازگشت به بالا