عمومی

آزادی مدنظر اسلام اخلاقی و منطبق بر کرامات انسانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام قاضی عسکر ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این افراد آزادی را برهنگی می دانستند در حالی که برهنگی نیست. چیزی جز آزادی حیوانات اما اسلام از آزادی اخلاقی حمایت می کند و آزادی حیوانات را رد می کند.

وی با بیان اینکه آزادی حیوانات متعلق به غرب است، افزود: ایران در راه استقلال و آزادی اخلاقی و کرامت انسانی بیش از 300 هزار شهید داده است. حجاب مصونیت و عزت زن است.

تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه این افراد تبلیغ می کنند که حادثه تروریستی شیراز کار نظام است، گفت: خود داعشی ها گفتند این کار ماست، تبلیغات مضحکی کردند، خدا را شکر شش نفر را دستگیر کردند و به زودی. و اعترافات آنها ما خواهیم شنید که آنها کجا وصل شده اند و از کجا بودجه دریافت کرده اند.

وی با اشاره به شهادت 17 هزار نفر از هموطنانش توسط منافقین کوردل گفت: اگر شهدا و خانواده هایشان نبودند امروز امنیت نداشتیم.

قاضی عسکر با بیان اینکه امام خمینی (ره) و اسلام در مقابل رژیم طاغوت ایستادند تا به ما عزت و عزت بدهند، گفت: امام راحل در مسجد اعظم قم مسئله کاپیتولاسیون را مطرح کردند، اگر آمریکایی حتی یک مقام ایرانی باشد نزد ایشان بود. با ماشین رد شده ما حق نداشتیم او را در ایران محاکمه کنیم. آنها حق قلدری به ایرانیان را گرفتند و امروز به برکت انقلاب ایران به هیچ قدرت غربی و شرقی وابسته نیست.

وی به حمایت آمریکا از داعش اشاره کرد و افزود: خانم کلینتون گفت ما داعش را برای بردن قدرت از سوریه به ایران و تقویت رژیم صهیونیستی ایجاد کردیم اما فرزندان خانواده شهدا، مدافعان حرم و سردار سلیمانی این کار را کردند. اجازه نده امروز این اتفاق بیفتد. به برکت خون شهدا و تلاش دانشمندان، امروز کشتی های قاره ای، پهپادها، هواپیماها، پالایشگاه ها و… می سازیم، آینده روشنی داریم. قبل از انقلاب اسلامی ما شرکت های دانش بنیان نداشتیم اما امروز 8000 شرکت دانش بنیان داریم و این استقلال کشور است و بدانید که خون شهدا به هدر نرفت.

دکمه بازگشت به بالا