اقتصادی

از ظرفیت تولید کنندگان داخلی در ناوگان حمل و نقل استفاده می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بازدید از غرفه گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری شهر آفتاب درباره استفاده از ظرفیت شرکت های خصوصی در نوسازی یک ساختمان گفت: ناوگان اتوبوسرانی با وجود حضور شرکت هایی مانند گروه بهمن و امکان ساخت در کشور، متاسفانه بیش از یک دهه است که شهرداری تهران متناسب با توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اقدام به خرید محصولات از شرکت های تولیدی نکرده است. .
وی نیاز به خرید اتوبوس های شهری را بیش از ظرفیت تولید شرکت های داخلی عنوان کرد. وی تصریح کرد: برای این موضوع حتی بخش خصوصی نیز پیشنهاد داده است که واردات تا رسیدن ظرفیت تولید شرکت های داخلی به تقاضای مورد نیاز انجام شود. این در حالی که واضح است که شهرداری و شورای شهرداری حتی پیشنهادی هم برای واردات اتوبوس نداشتند و مسئولیتی نداشتند و ما اصرار داریم از ظرفیت تولید کشور استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر با استقبال از تنوع درخواست های مرتبط با خدمات شهری در غرفه باخمن گفت: مایه خرسندی است که در کشور هم ظرفیت دارد.
چمران با بیان اینکه اگر شرکت های داخلی بتوانند نیازهای داخلی را در زمینه اتوبوس های شهری تامین کنند، تاکید کرد: هیچ اصراری برای واردات نداریم. نشان داد: اگر شرکت های داخلی بتوانند تا پایان امسال حدود 2000 اتوبوس تهیه کنند، قطعا استقبال خواهیم کرد.
باید بگویم؛ گروه بهمن محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری و خدمات شهری در بازه زمانی 7 تا 30 مهرماه 1401 در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، ساختمان و خدمات شهری این شهر عرضه می کند. شهر آفتابی با افراد علاقه مند ملاقات می کند. وانت بار نفوذها، مال خودم یک بوسه پگاسوس، استحکام – قدرت 8.5 تن توانمندسازی و کامیون 460 از جمله خودروهای تجاری و باربری حاضر در این نمایشگاه هستند.
همچنین؛ در زمینه خودروهای خدمات شهری و حمل و نقل شهری نیز گروه بهمن محصولات و کاربردهایی مانند اطفاء حریق، حمل زباله و عایق کاری دارد و اتوبوس CITY12 به نمایش گذاشته شد.
بهمن در نمایشگاه بین بین المللی شهر آفتاب نیز محصولاتی برای علاقه مندان به موتورسیکلت دارد و دوستداران موتورسیکلت و چهار دوچرخه می توانند از این محصولات در این نمایشگاه دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا