استانی

افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در گیلان

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از گیلان؛ احمد هاشمی مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی در مراسم افتتاح شعبه این شرکت در گیلان (پخش سراسری مربوط به شرکت نفت سپاهان) گفت: در چند ماه گذشته وزارت ایمنی برای صادرات کالا تکلیفی تعیین کرده است. روغن پایه که مشکلات صادراتی ایجاد کرد.» این محصول بود.

image_2022_10_19-17_5_2_526_xr9

وی افزود: توقف صادرات نفت پایه به خاورمیانه باعث می شود تا سایر کشورهای تولیدکننده نیز به موازات این کاهش صادرات ایران، محصولات خود را به بازار خاورمیانه عرضه کنند.

وی با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان آمادگی پاسخگویی به نیازهای کشور را دارد، اظهار داشت: بر اساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت نفت سپاهان می تواند نیاز بازار داخلی را تامین و مازاد تولید خود را صادر کند. البته مستلزم رفع موانع صادرات است.

هاشمی با یادآوری تاریخچه شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت نفت سپاهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه در سال 1350 تاسیس شد و از سال 1358 به عنوان یک شرکت مستقل شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: بر اساس سیاست های این شرکت، کیمیا اسپیدی از سال 1394 فعالیت توزیع مویرگی خود را آغاز کرد و هم اکنون بیست و یکمین شعبه توزیع این شرکت در گیلان افتتاح شده است.

وی گفت: این شرکت پخش ملی شامل پخش فرآورده های نفتی و روغن خودرو سپاهان است و با سرمایه در گردش حدود 10 میلیارد تومان و اشتغال حداقل 10 نفر فعالیت خود را در گیلان آغاز کرد.

مدیرعامل کیمیا سپیدی ادامه داد: با ایجاد شعب مختلف در استان ها، محصولات با کیفیت به دست مردم می رسد و امکان بسیاری از تخلفات و کلاهبرداری ها در این زمینه کاهش می یابد.

وی گفت: متأسفانه تخلفات و کلاهبرداری های زیادی در صنعت وجود دارد و یکی از اهداف ما جلوگیری از تخلفات است همچنین برای حمایت از مصرف کننده سعی می کنیم محصولات را با قیمت واقعی به دست مردم برسانیم.

هاشمی با بیان اینکه زیرساخت های شرکت مبتنی بر زیرساخت های دانش بنیان است، افزود: یکی از موضوعات و اولویت های اصلی گیلان گشایش و توزیع قوی است.

وی گفت: تلویزیون ها می توانند نقش موثری در تنظیم بازار داشته باشند و از التهاب بازار جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: ما یکی از استان هایی هستیم که بازار مصرف روغن در آن پر است و شاهد تنظیم بازار نفت در استان گیلان بوده ایم و زمینه مناسبی برای فعالیت شرکت های پخش در استان ایجاد شده است.

لازم به ذکر است شرکت پخش کیمیا اسپیدی وابسته به شرکت نفت سپاهان امروز با حضور مسئولان در رشت افتتاح شد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا