حوادث و رویدادها

افتتاح یادمان شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم در کلانتری ۱۳ شهید بهشتی ورامین

افتتاحیه یادواره شهدای مدافع امنیت و شهدای حرم در کلانتری 13 شهید بهشتی ورامین

مجله زنده خبری/تهران مراسم افتتاحیه یادواره شهدا با حضور سردار کیومارت عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و رئیس اداره عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاون و هماهنگ کننده فراج شرق استان تهران برگزار شد. و گروهی توسط ماموران کلانتری 13 شهید بهشتی ورامین.

سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه امروز به برکت جانفشانی شهدا امنیت در کشور حاکم است و چشم بیگانگان به این مرز و بوم بسته است. و منظر و گفت: یاد و خاطره شهدا اثر معنوی و اخلاقی دارد.


وی افزود: شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه اسلامی هستند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار ثمره خون پاک آنان باشیم.


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد و افزود: پایبندی به راه شهدا و گام نهادن در این راه باید در راس امور قرار گیرد. تجلیل از این بزرگواران و خانواده هایشان باعث رشد فرهنگ تلاش، ایثار و شهادت در جامعه می شود.


سردار عزیزی با اشاره به اینکه سیره شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اطاعت خالص از ولی فقیه و عشق به همگان بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما بیمه شده از خون شهدا و در عین داشتن فرهنگ غنی است. شهادت در جامعه حاکم باشد، این تاثیری نخواهد داشت، به آرمان های والای اسلامی ما نمی رسد.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را دلیل پایداری انقلاب و اسلام دانست و گفت: هر کدام از ما باید سفیر یک شهید باشیم و زندگی نامه این شهید را بخوانیم و در در عین حال ترویج فرهنگ و سیره شهدا در رسیدن به قرب الهی.


لازم به ذکر است در نهایت با افتتاح نماد یادواره شهدا در کلانتری 13 شهید بهشتی دستور ساخت نماد یادواره شهدا در 3 کلانتری دیگر صادر شد.


انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا