ورزش و نشاط

اولین تقابل غفوری با استقلال/ وریا آماده بازی با تیم سابق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، از هفته هشتم لیگ برتر، تیم های استقلال و فولاد فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند که به دلیل شرایط جدول برای هر دو تیم اهمیت دارد. این بازی حاوی نکات مهم زیادی است که یکی از جالب ترین آنها را می توان به تقابل وریا غفوری با استقلال مربوط کرد.

کاپیتان سابق که در سال 1374 به استقلال پیوست و در پایان فصل 1400-1401 و پس از قهرمانی با آن تیم، بر خلاف میل باطنی اش آبی پوشان را ترک کرد و به فولاد پیوست، مدت زیادی منتظر رویارویی با تیم سابقش نبود و حالا در هفته هشتم این رقابت ها می تواند مقابل تیم سابقش در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

این دیدار که از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می شود، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و شاید این اتفاق برای کاپیتان سابق آبی ها خوشایند نباشد زیرا در غیر این صورت با استقبال خوب هواداران استقلال مواجه خواهد شد. .

استقلال هم اکنون با 7 بازی و 14 امتیاز کمتر از پرسپولیس (به دلیل تفاضل گل کمتر) در رده دوم جدول قرار دارد و فولاد با یک بازی کمتر از استقلال و 10 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. شاگردان نکونام با برد احتمالی در این بازی شانس صعود حتی تا رده سوم جدول را دارند.

دکمه بازگشت به بالا