حوادث و رویدادها

برخورد تریلر با پل، جاده خاوران را به هم ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از مصدومیت یک نفر بر اثر برخورد تریلر باری با پل خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با مجله زنده خبری. وی در این خصوص گفت: ساعت 11:55 امروز یک مورد برخورد تریلر با پل در سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران به آدرس مسیر غرب به شرق جاده خاوران اعلام شد. زیر پل سیمان بلافاصله دو ایستگاه به دنبال آن یک واحد آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این تریلر حامل دو مخزن بزرگ بود و در مسیر جاده در حال حرکت بود که ناگهان با پل برخورد کرد و سپس تریلر مملو از مخازن خالی در پایین پل گیر کرد و در نتیجه یکی از مخازن به سمت پل سقوط کرد. کف خیابان و با کامیونی که پشت آن تریلر در حال حرکت بود برخورد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخورد تانکر با کامیون منجر به حبس شدن راننده در کابین شد. راننده کامیون مردی 55 ساله است که در خودرو محبوس شده و از ناحیه پا دچار جراحت شده است که آتش نشانان با تجهیزات ویژه کابین کامیون را بریده و راننده را از کابین بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه همزمان گروه دیگری از آتش نشانان نیز برای ایمن سازی محل حادثه وارد عمل شدند، گفت: پس از تحویل مصدومان به اورژانس، محل حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده شد. آتش نشانان پس از اتمام عملیات محل حادثه را ترک کرده و به سمت پست های خود رفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا