بین المللی

حماس: جنایات دشمن صهیونیستی با گذر زمان از یاد نخواهد رفت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: کشتار کفر قاسم در سال 1956 به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات غاصبان و اشغالگران صهیونیست علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی از سال 1948 تاکنون در اذهان این ملت باقی خواهد ماند.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز (شنبه) در بیانیه ای به مناسبت شصت و ششمین سالگرد کشتار وحشیانه کفر قاسم که طی آن 49 نفر از جمله 6 زن و 23 کودک کشته شدند، این ماجرا را سیاه و سفید و پررنگ کرد. پر از جنایات دشمن صهیونیستی از جمله قتل کفرقاسم و دیگر جنایات این رژیم تا به امروز نقاب را از چهره واقعی این رژیم تروریست و جنایتکار برداشته است.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد که ملت‌های اسلامی و عربی و نهادهای بین‌المللی باید علیه این جنایات متحد شوند و در همه عرصه‌ها برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی و شکست تلاش‌ها برای ادغام این رژیم در منطقه و سران جنایتکار این رژیم تلاش کنند. در دادگاه های بین المللی تحت تعقیب و مجازات قرار گیرد.

این جنبش خاطرنشان کرد: جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین با گذشت زمان فراموش نخواهد شد و ملت فلسطین هرگز این جنایات را فراموش نخواهد کرد و تا آزادی سرزمین خود و بازگشت به آن به مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا