اقتصادی

عکس | نیسان ورسا؛ گزینه جذاب واردات با قیمت کمتر از 700 میلیون تومان

نیسان ورسا 2023 از اواخر پاییز وارد بازارهای بین المللی می شود. این سدان با قیمت پایه نزدیک به 20 هزار دلار (کمتر از 700 میلیون تومان) یکی از ارزان ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار آمریکا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

در سه نوع مختلف موجود است

نیسان ورسا 2023 در سه نسخه S، SV و SR به فروش می رسد. عجیب تریم S پایه همان چهره مدل 2022 است و تنها در هنگام سفارش بسته S Plus تغییرات مدل 2023 به آن اضافه می شود. این پکیج ویژگی‌هایی مانند Apple CarPlay، Android Auto، صندلی‌های عقب تاشو 60/40 و چرخ‌های 16 اینچی را به Versa اضافه می‌کند. در حالت استاندارد، این سدان ژاپنی مقرون به صرفه دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سه درگاه USB و سیستم ورود بدون کلید است.

عکس نیسان ورسا;  گزینه وارداتی جذاب با قیمت زیر 700 میلیون تومان

با وجود قیمت پایین، نیسان ورسا 2023 در مورد ایمنی حرف های زیادی برای گفتن دارد. این سدان اقتصادی در حالت استاندارد به سیستم هایی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، کمک نور بالا، ترمز عقب خودکار و هشدار خروج از خط مجهز شده است. در این دسته، دو سیستم هشدار ترافیک عقب و هشدار نقطه کور در لیست آپشن ها قرار گرفته اند.

عکس نیسان ورسا;  گزینه وارداتی جذاب با قیمت زیر 700 میلیون تومان

زیر کاپوت نیسان ورسا 2023 همان موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری قرار دارد. این موتور تغییرات خاصی ندارد و مانند گذشته توانایی تولید 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور را دارد. در تریم پایه S، نیروی تولید شده توسط این موتور توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. البته امکان سفارش گیربکس CVT به صورت آپشن برای علاقه مندان وجود دارد. این گیربکس استاندارد در نسخه های SV و SR است.

لازم به ذکر است که با توجه به قیمت رقابتی و محبوبیت برند نیسان در کشورمان، ورسا می تواند یکی از گزینه های جذاب وارداتی باشد.

5858

دکمه بازگشت به بالا