عمومی

مگر مثل مردم عادی سربازی رفته‌اید؟

آش عصبانی می شود. امین اسماعیل نژاد به قول خودش سرباز است اما این روزها اصلا پادگان نمی رود. نه اینکه بگوییم چرا یک شهروند باید حتما به پادگان برود اما خواسته ای که اسماعیل نژاد از مسئولان دارد در نوع خود عجیب است.

امروز با یکی از سایت های خبری مصاحبه کرد، زمین و زمان را در هم آمیخت و گفت تمام زندگی من در هواست و نمی دانم چه کنم؟ خوب، چند نکته در این وسط وجود دارد که مهم است و نشان می دهد که یک فرد چقدر می تواند در مورد هر چیزی خواستار باشد.

اولا؛آقای امین اسماعیل نژاد وقتی از جام جهانی برگشتید در اینستاگرام استوری گذاشتید و خواستید به گرگان بروید. متن پیامکی که برای شما ارسال شده در اینترنت است و آنقدر محترمانه بود که احساس کردید از شما خواسته اند به گرگان بیایید و با لباس نظامی معمولی خود را برای دیدار با فرمانده افتخاری استان معرفی کنید، اما همین متن ضربه خورد. تو هم همینطور!

دومین؛فرق شما با دیگر سربازان این مملکت چیست وقتی می گوییم سرباز مردم تصور می کنند هر روز صبح به پادگان می روی و طبق معمول خدمت مقدس خود را انجام می دهی اما شاید خیلی ها ندانند که وقتی می گویید سرباز هستید. ، این سرباز یعنی تمرین با تیم پاس گرگان که همان ورزش است.

سوم؛پاس گرگان چه اشکالی دارد که فدراسیون را تهدید کردی که اگر قرار است در این تیم بازی کنی، لباس نظامی بپوشی و به پادگان بروی، به خاطر خدا! اما فکر می کنم اگر لباس نظامی می پوشیدی اینقدر هیاهو نمی کردی که چرا فدراسیون کاری نمی کند که من در تیم باب میلم بازی کنم!

چهارم؛گفتی نمی توانی از این سطح بیایی و به گرگان بروی. گفتی به خاطر شرایط سربازی نمی توانی لژیونر شوی، اما حداقل در کشورت می توانی برای هر تیمی که بخواهی بازی کنی. خب این یعنی زدن زیر میز.اگه قانون قانونه باید برای همه همینطور باشه.چند ماهی از خدمتتون نمانده (تمرین با پاس گرگان) و نگه داشتن بهتر نیست دندون روی جگرت تا این چند ماه مقدس بگذره مثل همه جوانانی که در شرایط سخت تر و گاهی لب مرز خدمت کرده اند، شاید خیلی از آنها ورزشکار نباشند اما مدارک تحصیلی عالی دارند و به اتمام رسیده اند. خدمت سربازی با تفنگ در دست .

پنجم؛تیم ملی را مقصر ندانید این که گفتید شش ماه برای تیم ملی همه چیز دادید فقط به خاطر تیم ملی نیست اگر برایتان سخت است در تیم ملی نباشید چرا بازی کردن را مقصر بدانید و حضور در تیم ملی؟مردم را رها می کنید؟در مصاحبه بارها گفتید آمادگی روحی ندارید، اصلاً تمرکز ندارید و به زور با گرگانی ها تمرین می کنید. خب یا سربازی یا نیستی، اگر سربازی باید به خیلی چیزها احترام بگذاری.

ششم؛اشکالی ندارد که نفس خود را حبس کنید و انتظارات خود را کاهش دهید. گفتید مثل سعید معروف و محمد موسوی نیستید و گفتید مسائل مالی هم در این راه بی تاثیر نیست. یعنی اگر به شما پول بدهند که دوران جنگتان را در تیم پاس گرگان بگذرانید، آن وقت تمرکز و آرامش شما برمی گردد؟ نمی دانم مسئولان فدراسیون والیبال به شما چه قولی دادند، اما تا زمانی که سرباز هستید باید سرباز بمانید، نه اینکه فقط با شعارهای کلیشه ای که هر بازیکنی به تیم ملی می رود و او از آن استفاده می کند و می گوید: من من سرباز ایران هستم، من سرباز تیم ملی هستم و…

251 251

دکمه بازگشت به بالا