فرهنگ و هنر

نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت از پرچم، اسلام و ارزش‌ها عبور نمی‌کند

مجله زنده خبری/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی. پرچم، اسلام و ارزش های اسلامی گفت: باید بپذیریم که در برخی زمینه ها از جمله جوانان شکست خورده ایم.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) که به همت هیئت مناجات به ائمه اطهار رشت در مسجد افاره شهر رشت برگزار شد. صلی الله علیه و آله و سلم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) فرمودند: مسلمانان باید سیره و سنت پیامبر(ص) را مطالعه دقیق و کامل داشته باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروز وحدت امت اسلامی مهمترین مورد توجه جهان اسلام است، افزود: وحدت امت اسلامی ارکان دین محمدی (ص)

وی تصریح کرد: وحدت جهان اسلام ما را به اقتدار جهانی در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… می رساند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه وحدت امت اسلامی منجر به تشکیل قدرتمندترین دولت های اسلامی می شود، خاطرنشان کرد: در چند دهه گذشته مسلمانان بزرگترین قربانی اختلاف از سوی غرب بوده اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی باید به عنوان یک اعتقاد وجود داشته باشد، تصریح کرد: هفته وحدت نیز باید هفته اقتدار جامعه مسلمین و حکومت داری باشد. اسلام در جهان تا جریان اسلام و اسلام گرایی تقویت شود و جریان استکبار تضعیف شود.

وی سنت و سیره ائمه معصومین به ویژه پیامبر اکرم (ص) را ضروری دانست و گفت: وضعیت کنونی ما در جهان اسلام شرطی ویژه و آماده برای اعتلای کلمه حق، زدودن دروغ و نشر دروغ است. اسلام ناب محمدی (ص).

آیت الله رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 اشاره کرد و گفت: از یک سو می توان به این انقلاب به عنوان یک معجزه نگاه کرد زیرا هیچ مصلحی حتی یک مصلح دینی فکر نمی کرد که انقلاب شود. با محتوای اسلامی در جهان اتفاق می افتد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به معنای مقابله با نظام فاسدی است که به استکبار کمک کرد تا دین را به حداقل برساند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا دین را با نگاه حداکثری در یک جامعه پیاده کند. .

وی در ادامه دین را امری طبیعی و احکام آن را طبیعی و عقلانی برشمرد و افزود: دین مبین اسلام شامل ابعاد انسانی، ارزش ها، فداکاری، اطمینان، امنیت، آزادی، عقلانیت و تفکر است. هر چه ارزش انسانی و الهی دارد در دین وجود دارد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آزادی مطلق در هیچ جا حتی در نظام لیبرالیسم مدعی آزادی مورد تایید نیست، خاطرنشان کرد: در ماده 2 و برخی مواد دیگر اعلامیه جهانی حقوق بشر، آزادی را حدی تعیین کرده اند و آن آزار و شکنجه. توسط دیگران تنظیم نشده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به نبود آزادی در بسیاری از نقاط نظام غرب اشاره و تاکید کرد: به عنوان مثال در آلمان؛ از جمله مواردی که در این زمینه وجود دارد. انکار هولوکاست جرم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران بر اساس دین و برای مقابله با مفاسد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… ایجاد شد، افزود: در رژیم پهلوی چیزی از دین باقی نمانده و دین اثر اجتماعی نداشت.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه درک صحیح از دین بی دینی را بی معنا می کند، خاطرنشان کرد: کسانی که از دین فاصله می گیرند، دین را درست درک نکرده اند. همه ارزش‌های اخلاقی در دین وجود دارد و انقلاب اسلامی نیز از همین ارزش‌ها سرچشمه می‌گیرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، تصریح کرد: گاهی ممکن است در بخشی ناکارآمدی وجود داشته باشد، بنابراین باید به دنبال حرکت خدمتگزار باشیم. برای حل مشکلات

وی افزود: نهضت خدمتگزاری صرفاً شعار نیست بلکه باید به معنای واقعی تحقق یابد و همه در نظام اسلامی پاسخگو باشند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه بحث مطالبات در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید به صورت تخصصی مطرح شود، تصریح کرد: در قانون اساسی به مطالبات اقشار و اقشار مختلف اعم از تجار، دانشجویان، تجار و … اشاره شده است. .، توسط مقامات این اعتراض مدنی به شکل قانونی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به طرح جدید شورای اسلامی در خصوص برگزاری اعتراضات مدنی برحق اشاره کرد و تاکید کرد: انقلاب اسلامی به گونه ای محقق شده است که هر مقوله ای دینی، انسانی و اسلامی داشته باشد. رویکرد می تواند وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی اراده ای برای ظلم به مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود فقیه، تکلیف الهی ایجاب می کند که از همه ظلم ها جلوگیری شود.

آیت الله رمضانی در عین حال تاکید کرد: همه اشتباهات کشور باید ردیابی شود و بدون توجه با متخلفان برخورد شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه با وجود پیروزی چنین انقلابی، دشمنان از روز اول به دنبال تضعیف کشور اسلامی بودند، گفت: بخش بزرگی از سرزمین ایران دارای است. در سالهای گذشته با طمع ویران شد و نمی دانم با شاه چه کرد.نکادرنیکا از دولت جدا شد و اکنون دشمن به دنبال تقسیم کشور به چند قسمت است.

وی به نقشه دشمن برای تبدیل 56 کشور مسلمان جهان به 200 کشور کوچک تجزیه شده اشاره و تصریح کرد: هدف از این تجزیه تضعیف قدرت مسلمانان برای استعمار آنهاست. دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال می کند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن با تشکیل داعش به دنبال ضربه زدن به جهان اسلام و ایران است، گفت: رشیدمردانی مانند سردار سلیمانی و همدانی ها در مقابله با داعش برای همه ملت های مسلمان افتخارآفرینی کرده اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جریان نهضت انقلابی و جنگ تحمیلی، پاک ترین مردم شکنجه شدند، افزود: برای ایجاد امنیت، افرادی که معتقد به نگاه فکری، انسانی و اسلامی بودند، فداکاری کردند. زندگی آنها

وی با بیان اینکه دشمن هزینه های زیادی را صرف فرهنگی کرده و فضای مجازی را به طور کامل تسخیر کرده است، گفت: در حادثه اخیر عده ای با رهبری فضای مجازی به خیابان ها آمدند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر سه گروه در خیابان ظاهر شدند، افزود: دسته اول افراد بسیار کمی هستند که مشکل معیشتی داشتند و به اصطلاح اعتراض مدنی کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه گروه دوم را جوانان 15 تا 22 ساله تشکیل می دهند که با مدیریت فضای مجازی فریب خورده و به خیابان ها ریخته شده اند، خاطرنشان کرد: هدف این بوده است. تا این گروه به یک آمبولانس و پرچم ایران آسیب بزنند و آتش بزنند، اینطور نبود، اما فریب خوردگانی بودند که هدف نظام اسلامی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه دسته سوم مدیریت شده و تخریبچی هایی هستند که هدفشان خسارات مادی و معنوی به بیت المال و مردم است، افزود: این افراد با آتش زدن بانک ها و استفاده از سلاح سرد و گرم به دنبال ناامنی در کشور بودند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه مرز اعتراض و نگرانی باید جدا شود، تاکید کرد: باید بستری در جامعه فراهم شود تا مردم اعتراض خود را ابراز کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام اسلامی یک قدرت منطقه ای است و نقش فتنه گران روشن است، گفت: فتنه گران به دنبال ناامنی در جامعه هستند و چیزی را توجیه می کنند.

وی همچنین به فعالیت رسانه های معاند در حوادث اخیر اشاره و تصریح کرد: شبکه بین المللی ایران با سرمایه عربستان و محتوای اسرائیل و شبکه های بی بی سی فارسی و منوتو در این آشوب حضور داشتند و هزاران خبر جعلی منتشر کردند.

آیت الله رمضانی افزود: رسانه معاند مانند اجتماع اربعین میلیون ها نفر را پوشش نمی دهد، اما وقتی 100 نفر جمع می شوند، رسانه ها را به صورت گسترده پوشش می دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به موضوع حجاب و ارشاد اشاره و خاطرنشان کرد: حجاب یک امر واجب در قرآن است و همه فقها بر وجوب آن به عنوان یک حق اجتماعی تاکید دارند.

وی تصریح کرد: حجاب در جمهوری اسلامی یک قانون است حالا اگر کسی اعتراض کرد راه حل این نیست که در خیابان ها شورش کنند و فرجه را از دست زنان مسلمان برداریم، بلکه باید در جلسات تخصصی مطرح شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه بیش از 30 نهاد در جامعه متولی حجاب و عفاف هستند و موضوع مهم در این بخش کار فرهنگی و تربیتی است، گفت: کار آموزشی و تربیتی باید با بازی های سیاسی متفاوت باشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت کشور است، تصریح کرد: حمله به پلیس، گردن زدن یا کشتن یک جوان 15 ساله بسیجی بسیار دردناک است. به فجیع ترین شکل

وی با بیان اینکه بسیار واضح و مبرهن است که دشمن پشت این قضایا قرار دارد و هم اکنون به نیروهای امنیتی مظلوم واقع شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در سال گذشته 4000 زن در آمریکا کشته شدند. در آلمان حملات زیادی به زنان گزارش می شود و به دختر محجبه اجازه روسری نمی دهند. چرا این خبر اعلام نمی شود؟!

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال طرح موضوع قومیت است، تصریح کرد: وی در حالی که ادبیات جمهوری اسلامی برادری میان همه اقوام است، خاطرنشان کرد: جوانان باید اهل مطالعه باشند، اما نباید از رسانه های دروغ پرداز و تفرقه افکن مانند ایران اینترنشنال، بی بی سی و منوتو خبر بگیرند.

آیت الله رمضانی به جهت گیری برخی از افراد مشهور و مشاهیر در موارد اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از افراد در ابتدای قضیه عقل خود را از دست دادند و بدون داشتن علم و بصیرت اظهار نظر کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی. پرچم، اسلام و ارزش‌های اسلامی را باید بپذیریم که در برخی زمینه‌ها از جمله در قبال جوانان شکست خورده‌ایم، اما در حوزه زنان، در جامعه حساسیت‌های زیادی وجود دارد و خدمات زیادی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن قاطع جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: باید نوع معاملات را در برخی زمینه ها بازنگری کنیم، اما از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی عدول نخواهیم کرد. نظام اسلامی به هرج و مرج و فساد نمی خورد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه دشمن برای استعمار و جدایی ما از دین و دین، فساد را ترویج می کند، اظهار داشت: باید عظمت انقلاب را حفظ کنیم و بدانیم که هر جا فساد باشد عدالت نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا