عمومی

کارگاه‌های اشتغال کوچک در محلات مختلف استان بوشهر ایجاد شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در جلسه شورای فرهنگی کل استان بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: دشمن تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی دارد که باعث خنثی شدن این موضوع می شود. وحدت مسلمانان

وی با اشاره به اینکه نقاط مختلف استان بوشهر از جمله بوشهر، تنگستان و دشستان در خط مقاومت قرار گرفتند، افزود: در هر شهری دیواری حافظ حریم قرآن است. منگش تا به یک اثر قرآنی ماندگار تبدیل شود.

امام جمعه بوشهر خواستار برنامه ریزی مناسب در امر آموزش کودکان و نوجوانان شد و خاطرنشان کرد: در تمامی شهرهای استان که دارای ائمه جمعه هستند اردوهای کودک و نوجوان ایجاد شود و سایر نهادها نیز در این اردو مشارکت و همکاری کنند.

وی اجرای طرح ها و برنامه های محله مسجد محور در استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: در این راستا باید نسبت به بررسی و رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی تلاش شود.

آیت الله صفایی بوشهری خواستار تبیین و نهادینه شدن فرهنگ عمومی مقاومت شد و تصریح کرد: کمیته مقاومت فرهنگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب تشکیل و بررسی ها و تحقیقات لازم انجام شود.

وی خواستار برآورد بودجه مورد نیاز برای مطالعات این کمیسیون شد و تاکید کرد: این بودجه باید با تصویب شورای فرهنگ عمومی و خدمتی ماندگار و بزرگ به فرهنگ کشور و استان بوشهر توزیع شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از حضور هوشمندانه و حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی امروز قدردانی کرد و گفت: راهپیمایی مردم بوشهر نشان از پیشگامی مردم در عرصه های حساس و سرنوشت ساز دارد.

دکمه بازگشت به بالا