اجتماعی

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

به گزارش شفاف، سردار حشمت الا ملکی گفت: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم راه آهن کشور همچنان در دستور کار پلیس راه آهن کشور است و اجازه فعالیت افراد سودجو در خصوص قاچاق مواد مخدر از طریق راه آهن را نخواهیم داد. صنعت ریلی

این مقام ارشد انتظامی در خصوص جزئیات کشف مواد مخدر در راه آهن کرمان گفت: با تشدید اقدامات کنترلی، ماموران این فرماندهی در پلیس راه آهن کرمان با تعامل و همکاری فرماندهی پلیس راه آهن منطقه کرمان، پلیس راه آهن کرمان با حضور در راه آهن استان کرمان، اقدامات لازم را انجام دادند. توانستند 95 کیلو گرم از یک موتر برداشته و 400 گرم تریاک کشف و دو شهروند افغانستانی را دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان پس از انجام مراحل قانونی به همراه موادمخدر کشف شده در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس آگاهی استان کرمان قرار گرفتند.

سردار ملکی خطاب به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله تردد خود انتخاب می کنند، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان مرگ از اولویت های ماموریت پلیس راه آهن است و به مسافران صنعت ریلی توصیه می کنیم از انتقال بسته های مشکوک توسط پلیس راه خودداری کنند. افراد ناشناس.خودداری می کنند، پلیس راه آهن در صورت مشاهده اقلام ممنوعه و غیرمجاز با متصدی حمل و نقل برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا