برترینهای کسب و کارفرهنگ و هنر

آهوی من مارال کی پخش میشود؟

درباره سریال آهوی من مارال | خلاصه داستان و عوامل

دانلود سریال آهوی من مارال به نویسندگی و کارگردانی مهرداد غفارزاده با تهیه‌کنندگی سعید خندق آبادی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1400 است. داستان سریال آهوی من مارال موضوع تاریخی عاشقانه دارد که داستان عاشقی ناصرالدین شاه را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی آهوی من مارال در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت پنج ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مهرداد غفارزاده موضوع آن درمورد موضوعات عاشقانه با رویکردی تاریخی خواهد بود.

بازیگران سریال آهوی من مارال غفارزاده از هنرمندان برجسته ازجمله حسن معجونی و شبنم مقدمی و ترلان پروانه تشکیل شده که البته پروانه اخیرا در «سریال سیاوش» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال آهوی من مارال در شبکه نمایش خانگی از اول پاییز 1401 اعلام شده و می‌توانید این سریال را در فیلم تو ایرانی تماشا کنید.

سریال ایرانی آهوی من مارال باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1400 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال آهوی من مارال به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 1 سریال آهوی من مارال از پاییز امسال تایید می‌شود و لینک دانلود فیلم آهوی من مارال قسمت 1 اول با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت هت فیلم قابل دسترس است.

عوامل سریال آهوی من مارال

مهرداد غفارزاده اولین سریال نمایش خانگی خود را بنام سریال آهوی من مارال برای شبکه نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و بزودی دانلود قسمت اول سریال آهوی من مارال کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. حسن معجونی در سریال آهوی من مارال ایفاگر نقش ناصرالدین شاه است و اخیرا در «فیلم لتیان» حضور داشت و برای اولین مرتبه در نمایش خانگی یک سریال حسن معجونی را خواهیم دید.

شبنم مقدمی در سریال آهوی من مارال تجربه جدیدی را کسب می‌کند و اینروزا در « دانلود سریال بی گناه » به محبوبیت خوبی رسید و تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال آهوی من مارال مهرداد غفارزاده برود. ترلان پروانه در سریال آهوی من مارال با نقش تازه‌ای به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با «سریال سیاوش» توانست به اوج درخشش برسد. الهام کردا در سریال آهوی من مارال دارای کاراکتر مکمل بوده و مدتی قبل با «سریال ملکه گدایان» به اوج شهرت رسید. علیرضا کمالی بازیگر سریال آهوی من مارال که اخیراً در « دانلود سریال پوست شیر » در شکل متفاوتی می‌باشد نسبت به سریال‌هایی که قبلاً در تلویزیون بازی میکرد.

آهوی من مارال سریال مهرداد غفارزاده بوده که گفته شده ماجرایی تاریخی با چاشنی عاشقانه دارد و بازیگران تئاتری باتجربه در آن حضور دارند. لیلا بلوکات در سریال آهوی من مارال بعنوان چهره جدید سینما حضور دارد که قبلاً با فیلم پنج ستاره شناخته شد و توانست بازی خوبی ارائه دهد. سریالهای تاریخی با موضوع دوران قاجاریه در سال 1401 به سه عنوان رسید که شامل « دانلود سریال جیران » و «سریال قبله عالم» بوده که امسال پخش خواهند شد.

فریبا کوثری در سریال آهوی من مارال اولین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و قبلاً در سریال مختارنامه نیز هنرنمایی کرده بود. نقد سریال آهوی من مارال بزودی با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال آهوی من مارال بصورت آنلاین از آخر پاییز شروع میگردد و دانلود قسمت 1 سریال آهوی من مارال کامل با ترافیک نیم بها رایگان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

زمان پخش سریال آهوی من مارال مهرداد غفارزاده قسمت اول در نمایش خانگی از اول فصل پاییز 1401 می‌باشد و تاریخ دقیق پخش قسمت اول سریال آهوی من مارال که کی پخش میشه؟ بزودی توسط فیلم تو ایرانی اعلام خواهد شد. غفارزاده در سال 1393 آخرین فیلم سینمایی خود بنام دریا و ماهی پرنده را ساخته بود که جوایز و حواشی جنجالی به دنبال داشت. تعداد قسمت‌های سریال آهوی من مارال 24 قسمت است که برای فصل اول بوده و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال آهوی من مارال نیز به همین تعداد مشخص شده است.

 دانلود سریال آهوی من مارال با لینک مستقیم در سایت هت فیلم

 دانلود فیلم دوبله فارسی آهوی من مارال قسمت اول 1 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم ایرانی آهوی من مارال قسمت 2 کامل حجم کم

کارگردان و نویسنده : مهرداد غفارزاده | ژانر : تاریخی عاشقانه | انتشار : 1401

تعداد قسمت : 24 | زمان : 61 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ahooye Man Maral Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال آهوی من مارال

خلاصهٔ دیگری از داستان

ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

سریال آهوی من مارال قسمت 1 روایتگر داستان ناصرالدین شاه دلباخته به دختری بنام مارال می باشد. داستان از جایی آغاز میشود که روزی شاه در شکارگاه خود عاشق دختر زیبارویی به نام مارال می‌شود و دستور می‌دهد که مارال را از تبریز به قصر پادشاهی در تهران انتقال داده و مهیای ازدواج با شاه کنند. این خبر به گوش نامزد مارال که به تازگی از بند آزاد شده میرسد و به سمت تهران رهسپار میشود …

بازیگران

حسن معجونی ترلان پروانه گوهر خیراندیش بهناز جعفری لاله اسکندری فریبا کوثری امیررضا دلاوری علیرضا کمالی علیرضا آرا شبنم مقدمی لیلا بلوکات متین ستوده روزبه حصاری نادر فلاح جواد یحیوی اتابک نادری سیروس همتی احسان امانی سیروس میمنت آتش تقی پور فاطمه شکری ارسطو خوش رزم میثاق زارع نازنین کیوانی

ژانر سریال آهوی من مارال

یک سریال باید داستانی مخاطب پسند داشته باشد، از آن جایی که مخاطب اصلی شبکه نمایش خانگی خانواده ها و جوانان هستند، موضوعات طنز ، جذابیت خاصی دارد . داستان سریال آهوی من مارال با توجه به تاریخ و دوران حکومت ناصرالدین شاه تهیه شده و از این رو انتظار می رود که طرفداران و مخاطب های خاص خود را داشته باشد. قصه این سریال در دوره قاجار می گذرد و به عشق های ناصرالدین شاه می پردازد . در خلاصه قصه آهوی من مارال آمده است : ناصرالدین شاه دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی ، چون باد از راه رسیده و چون برق می گذرد

شروع پخش سریال آهوی من مارال

مهمترین سوال بازدیدکنندگان  این است که سریال آهوی من مارال کی پخش می شود ؟ و از کدام شبکه نمایش داده خواهد شد ؟ در پاسخ باید گفت ، فیلم برداری سریال آهوی من مارال از سال 99 استارت خورده است و در سال 1400 همچنان ادامه دارد. اولین قسمت  این سریال بر اساس اعلام عوامل این مجموعه ، از نیمه دوم سال 1400 و از شبکه نمایش خانگی ( بصورت DVD ) پخش خواهد شد . انتظار می رود که سریال آهوی من مارال به دلیل حضور بازیگران مطرح در همان قسمت های ابتدایی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران اعلام کرد: از سازندگان آهوی من مارال شکایت می‌کنم

حسان جوانمرد نویسنده سریال جیران در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، نسبت به اتفاق‌های پیش آمده و توقیف موقت سریال واکنش نشان داد. متن اون را می‌خوانید.

غم مخور جیرانم؛

بازی تقدیر است این و رسم روزگار بی‌رسمان؛ سال‌ها گذشته بود از مرگت که برای اولین بار نامت را شنیدم؛ در گور سرد و تاریکت خوابیده بودی که خیال زنده کردنت از خاطرم گذشت.

حالا که زنده‌ات کردیم به محاقت برده‌اند که آی شبیه خیال ماست این خیال جیران‌سازان؛ تو اما نه خودت شبیه هیچ کس بودی نه آنچه ما در خیالمان ساختیم شبیه آهوی این و مارال آن یکیست.

با سلام؛ بالاخره دوستانی که به مشورتشان اقدام متقابل قضایی را به تعویق انداخته بودیم قبول کردند که دیگر کافیست! فلذا فارغ از هر نتیجه‌ای که از شکایت همکاران نامهربانمان حاصل شود، بنده پیگیری قضایی تازه‌ای را بر اساس مستندات سال ۱۳۹۳ آغاز می‌کنم. من که معتقد بودم و همچنان هم معتقدم تاریخ ارث پدر کسی نیست ولی اگر رابطه جیران و سیاوش و رقابت عاشقانه سندش به نام دوستان خورده چون کمی زودتر پروانه ساخت گرفته‌اند حالا باید برای تک‌تک اتفاق‌ها و شخصیت‌های کارشان – چنانچه کوچکترین شباهتی به آدم‌های قصه سال ۹۳ من داشته باشند – پاسخگو باشند. اول از همه هم آن پیرزن رمال (ننه‌آشوب) و چند چیز دیگر که با بی‌انصافی در شکایتشان سرقت جیران از مارال تلقی شده بود حالا بر اساس همان تفسیر، تمامشان باید سرقت مارال از جیران تلقی شوند. قواعد دادگاه‌ها اگر با هم یکی باشد نوبت تقلای همکاران نامهربان است.

همین اول هم بگویم رای اگر به نفعمان صادر نشود همین که بابت اثبات بدیهیات حرص بخورند و بدانند چه حسی دارد ما را بس است و رای اگر به نفعم صادر شود همان جا و در همان مجلس رضایت می‌دهم چون نه پی باج‌خواهی و خسارتم و نه راضی به اینکه زحمت صدها انسان نجیب و بی‌تقصیر در آن پروژه وجه‌المصالحه این دعواهای کودکانه شود. صرفا شکایت می‌کنم تا اگر وحدت رویه بر دستگاه قضا حاکم باشد، این دوستان هم طعم آمد و رفت را بچشند و متوجه شوند که طرح شکایت و ژست شاکی و مالباخته گرفتن بواسطه‌ی چهار ورق کاغذ و باطل کردن یک تمبر خیلی هم کار سختی نیست.

 شنیده‌ام شاهِ آن‌ها هم چشم و سبیل و مادر و زن و بچه و خدم و حشم دارد و چه خوب می‌شود اگر قاضی تمام این‌ها را شباهت تشخیص بدهد. هشتمین صحنه طرح سال ۹۳ من که در آن شاه به شکار رفته و ما برای اثبات سرقتی نبودنش بیچاره شدیم، قاعدتا اینجا هم باید شبیه تشخیص داده شود و قس‌علی‌هذا.

آن دوستان هرگز از شخص من در هیچ مرحله‌ای شکایتی نکرده‌اند؛ اما توقیف سریال و رنجش میلیون‌ها مخاطب جیران در سراسر ایران هم تاب‌آوردنی نیست. امیدوارم ته قصه حق به حق‌دار برسد و قاضی بدهد همه جا جار بزنند: خَلَّص و تَمَّت.

«آهوی من مارال» شباهتی به «جیران» ندارد

تیجه جلسه رسیدگی و نظر هیأت کارشناسی تخصصی، به‌منظور بررسی مشابهت سریال «جیران» و «آهوی من مارال» که ششم بهمن در ساترا برگزار شده بود، اعلام شد.

بنا بر این گزارش، در راستای شکایت نویسنده و کارگردان سریال «آهوی من مارال»، شعبه ۳۶ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر، اجرائیه‌ای مبنی بر ضرورت حذف شباهت‌ها توسط تهیه‌کننده سریال «جیران» صادر کرد؛ با توجه به لازم‌الاجرا بودن رأی شورای داوری آیفیک و قرار داشتن سریال «جیران» در مرحله دریافت مجوز انتشار از ساترا، هیأت کارشناسی تخصصی برای بررسی موضوع تشکیل شد. جلسه کارشناسی تخصصی این هیأت، ششم بهمن با حضور مهرداد غفارزاده، اسماعیل عفیفه، کارشناسان محتوایی منتخب ساترا و نماینده بخش‌های نظارتی سازمان صدا و سیما در سالن جلسات ساترا برگزار شد.

نتیجه فرآیند رسیدگی و اعلام نظر هیأت کارشناسی تخصصی بدین شرح است:

«۱- شکایت شاکی پرونده در تاریخ ۲۸ دی‌ با موضوع بررسی اجرای بند 2 رأی داوری مذکور(الزام به حذف شباهت‌ها از سوی تهیه‌کننده «جیران») در ساترا وصول شد.

۲- پس از طرح موضوع در شورای محتوایی ساترا، سه کارشناس برای بررسی موضوع توسط آن شورا تعیین شد که مدارک لازم برای بررسی و اظهارنظر توسط ساترا به ایشان ارائه شد.

۳- با توجه به درخواست نویسنده سریال «آهوی من مارال» از رئیس سازمان صداوسیما و دستور ایشان، نماینده مرکز صیانت و حفاظت و اداره‌‌کل  بازرسی و بررسی‌های عمومی نیز به هیأت دعوت شدند تا بر فرایند کار نظارت داشته باشند.

۴- جلسه بررسی روز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۰ در ساترا تشکیل شد و ابتدا طرفین پرونده و نمایندگان ایشان اظهارات خود را بیان کردند و پس ازآن کارشناسان و اعضای هیأت تخصصی به تماشای قسمت‌های سریال «جیران» و تطبیق آن با طرح «سریال آهوی من مارال» پرداختند.

۵- در نهایت اعضای جلسه با ثبت اظهارات خود در برگه‌های اعلام نظر، دیدگاه خود را درخصوص اجرای بند ۲ رأی داوری آیفیک یا عدم اجرای آن از سوی تهیه‌کننده «جیران» اعلام کردند که نتیجه این فرآیند، اجماع هر سه کارشناس بر فقدان شباهت به نحوی که قابلیت احراز گرته‌برداری سریال «جیران» از طرح «آهوی من مارال» را داشته باشد، اعلام شد. لذا از نظر این هیأت بند دوم رأی داوری شورای تخصصی آیفیک از سوی تهیه‌کننده سریال «جیران» رعایت شده است و منعی برای صدور مجوز انتشار از این حیث وجود ندارد.

۶- با توجه به اینکه صلاحیت ساترا در بررسی این پرونده به تبع وضعیت درخواست مجوز انتشار از این سازمان مطرح شده بود، کماکان هریک از طرفین می‌تواند نسبت به پیگیری مطالبات خود از مراجع قضایی اقدام نماید و ورود ساترا نافی صلاحیت محاکم قضایی کشور در پرونده نیست».

دکمه بازگشت به بالا