عمومی

استان زنجان در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در سطح کشور پیشتاز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید محمد شعاعی بعد از ظهر شنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازی چالش های زیادی وجود دارد و چالش های زیادی در اجرای آن وجود دارد. روند طرح نهضت ملی مسکن روستایی برای رسیدگی به این مسائل با وزارت راه و شهرسازی در حال همکاری هستیم.

وی بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اساسی ترین طرح های اجرا شده در دولت سیزدهم است و در هشت سال گذشته تولید مسکن کشور با اختلال جدی برای متقاضیان مواجه بوده که خوشبختانه این مشکل برطرف شده و ساخت و ساز و بارگیری آن نیز برطرف شده است. بیش از 70 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان طی چهار سال گذشته از نظر ساخت و ساز و مسائل مختلف با چالش مواجه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین مصالح، منابع مالی، نیروی انسانی، امکانات و زیرساخت ها بسیار حائز اهمیت است و دغدغه مدیریت استان است و باید جلسات منظم برگزار شود. برگزار شد، تا به درستی این موضوعات را بیان و بررسی کند

شعاعی تاکید کرد: تراکم ساخت و ساز ملی مسکن در مرکز استان بالا است و در این راستا باید جلسات منظمی برگزار شود و در برخی از مراحل کاری ساخت مسکن ملی مانند «سختی و نجاری» انجام شده است. به مرحله “پایدار” رسیده است.

وی با بیان اینکه در این طرح باید به تامین زیرساخت ها و خدمات سرانه توجه زیادی شود و به فکر رفع مشکلات جدی باشیم، تاکید کرد: استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح ملی پیشتاز است. ، و کسب این مقام افتخاری برای استان است. و خوشبختانه این استان در اجرای این طرح به پایلوت ملی تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان افزود: اولین اجرای طرح نهضت ملی مسکن باعث شد مشکلات را پیش از دیگران لمس و تحمل کنیم و با راه اندازی صندوق ملی مسکن مشکلات برطرف می شود.

شعاعی خاطرنشان کرد: با وجود همه این نگرانی ها شرایط خوبی برای اجرای این طرح با وجود حکمرانی خوب و موثر در استان فراهم است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا