حوادث و رویدادها

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای مراسم 22 آبان ماه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را اعلام کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تدابیر ترافیکی زیر را شامل ممنوعیت و محدودیت تردد برای 22 آبان ماه اعلام کرد:

در رابطه با بزرگداشت روز دانش آموز (22 آبان) مانند سال های گذشته محدودیت تردد و پارک در خیابان طالقانی و معابر منتهی به آن وجود دارد. بر این اساس از ساعت 23:30 روز پنجشنبه 21 آبان در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا مفتح محدودیت ترافیکی اعمال می شود. همچنین از ساعت 7:30 صبح روز جمعه 21 آبان ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع خیابان مفتح و قدس ممنوعیت تردد وجود دارد.

در خیابان شهید سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال و خیابان نجات الهی (ویلا) از خیابان انگلیسی به سمت شمال محدودیت تردد وجود دارد و این شرایط در خیابان ایرانشهر از خیابان کریمخان به جنوب و خیابان مفتح از هفت تیر خواهد بود. میدان به شمال.جنوب نیز برقرار است.

انحرافات پل حافظ در ورودی خیابان طالقانی. خیابان ولیعصر (عج) شمال خیابان الخبال و خیابان فلسطین در جنوب بلوار کشاورز نیز شامل این محدودیت ها خواهند بود. خیابان وصل برای نماز جمعه در هر دو جهت محدودیت دارد.

محدودیت توقف در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شهید سپهبد قرنی تا خیابان مفتح و وضعیت مشابه در خیابان ایرانشهر حد فاصل خیابان کریمخان تا خیابان طالقانی ادامه دارد.

علاوه بر این، تمام ایستگاه های اتوبوس یک شرکت دارای محدودیت توقف هستند. با توجه به اینکه شرکت کنندگان پس از پایان مراسم برای بازدید از دانشگاه تهران و اقامه نماز جمعه از خیابان طالقانی به سمت غرب و از خیابان قدس به سمت جنوب حرکت می کنند، محدودیت توقف و تردد در اطراف دانشگاه تهران مانند سایر جمعه ها اعمال خواهد شد.

پلیس منطقه تهران از شهروندان خواست از پارک حاشیه ای در محل های ذکر شده به ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا مفتح خودداری کنند. همچنین پاکسازی راهروهای در نظر گرفته شده برای استقرار اتوبوس های تک شرکتی حائز اهمیت است و نظافت این مناطق باید قبل از ورود اتوبوس های تک شرکتی به طور کامل انجام شود. با توجه به احداث سایت خیابان طالقانی و نصب موانع فیزیکی مرتبط با برگزاری مراسم، تردد اتوبوس های تک شرکتی در مسیر ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان موسوی در روز 1398 مسدود می شود. مراسم و خیابان سمیه به عنوان مسیر جایگزین استفاده می شود.

مسیر خط ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح و موسوی از صبح روز پنجشنبه 21 آبان برای نصب ایستگاه و مسیر جایگزین اتوبوس های یک شرکت در مسیر شرقی – غربی از خیابان سمیه بسته می شود. تاسیس خواهد شد. مکان های تعیین شده برای اتوبوس های شرکت سامانه یک، خیابان موسوی ایرانشهر و ضلع غربی خیابان شهید سپهبد قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی خواهد بود.

در سامانه دوم ضلع شمالی خیابان صومیه از خیابان مفتح تا خیابان نجات الهی و در سامانه سوم نیز ضلع جنوبی خیابان کریم خان از خیابان ایرانشهر تا میدان هفت تیر ضلع شمالی خیابان طالقانی از شریعتی. برای این منظور خیابانی به سمت خیابان مفتح و ضلع شرقی خیابان مفتح از خیابان طالقانی تا میدان هفت تیر انتخاب شد.

محل های تعیین شده ایستگاه اتوبوس در سامانه چهار خیابان ولیعصر از تقاطع طالقانی شمالی تا چهارراه فاطمی، میدان فاطمی، خیابان جویبار تا بلوار کشاورز قرنی، خیابان میرزای شیرازی، ضلع شمالی خیابان اراک، ضلع غربی خیابان شهید سپهبد کارنی بین خیابان کریم خان و خیابان طالقانی و در سامانه ششم هر دو جهت خیابان مفتح بین خیابان الگیناب و خیابان طالقانی خواهد بود.

مسیر ویژه بانوان خیابان ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح، حد فاصل میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا