ورزش و نشاط

خبر خوبی که پسر بیرانوند داد

طاها بیرانوند فرزند خردسال دروازه بان ملی پوش کشورمان در هتل محل اقامت خبرنگاران و اهالی رسانه درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: با پدرم صحبت کردم. او بهتر است. از پدرم خواستم برای ولز بازی کند و او گفت که این کار را می کند. دعا می کنم تیم ملی ایران مقابل ولز پیروز شود.

باید یادآور شویم که یکی از تلخ ترین اتفاقات دیدار دیروز ایران و انگلیس، لحظه مصدومیت علیرضا بیرانوند بود. گویی کی روش می دانست در غیاب دروازه بان شماره یک تیمش چه بلایی سر شاگردانش می آید، وقتی متوجه شد علی بیرو نمی تواند به بازی ادامه دهد، آن واکنش خاص را از خود نشان داد و ضربه ای به سر او زد.

ورود سیدحسین حسینی به انگلیس انتقادات زیادی را به دنبال داشته و گفته می شود اگر بیرانوند به مصاف ولز نرود، شاید امیر عابدزاده در آن دیدار به میدان برود. این در حالی است که کادر پزشکی تیم ملی با صحبت هایی مبنی بر اینکه شاید دروازه بان شماره یک تیم ملی با کمک گارد دفاعی پیش از ولز به میدان برود، تلاش می کند در صورت امکان بیرانوند را آماده بازی کند.

البته با توجه به الگوی مصدومیت بیرانوند مقابل انگلیس، کمیته پزشکی فیفا پیگیر وضعیت این بازیکن بود و از روز گذشته که بیرانوند دقایقی پس از مصدومیتش به میدان رفت، واکنش های زیادی به دنبال داشت، حالا کمیته پزشکی فیفا آنها به همراه تیم ملی کادر پزشکی از آنها می خواهند در صورتی که این مشکل با خطر کمتری همراه باشد، مجوز بازی خارج از خانه را صادر کنند.

پسر علیرضا بیرانوند در حالی که ادعا می کند پدرش در دیدار مقابل ولز به میدان می رود، آخرین اخبار حاکی از آن است که دروازه بان سرشناس کشورمان به این دیدار نمی رسد!

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا