عمومی

شاگردانم آخرین بازی نیم فصل اول لیگ را بدون اشتباه بردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار آنلاین ضمن تبریک به بازیکنان تیم والیبال مس سونگون ورزگان که در سه ست پیاپی مقابل تیم نور مازندران به پیروزی رسید، افزود: امیدوارم در نیم فصل دوم روی نقاط ضعف و قوت تیممان کار کنیم تا با انرژی مضاعف در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون وی با اشاره به اینکه در هر مسابقه یک طرف می برد و طرف مقابل می بازد، گفت: بازی مقابل آقاب نهاجا تنها دیداری بود که برای من قابل قبول نبود زیرا هیچ یک از بازیکنانم پتانسیل کامل خود را نشان ندادند.

وی اذعان داشت: در مورد بازی امروز و همانطور که دیدید با شاگردانم صحبت کرده بودم اچ عملکرد تازه تری از آنها دیده ایم و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و بتوانیم از نعمت هواداران در بازی های آینده استفاده کنیم.

بناکار درباره وعده قهرمانی به هواداران یادآور شد: نیم شده قول قهرمانی را داده بود اما به یقین می گویم تیم والیبال مس بازی جذاب و با کیفیتی را برگزار خواهد کرد. سونگون خواهید دید

تیم مس سونگون از هفته یازدهم لیگ دسته یک مردان ورزقان امروز با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم کندوان شمالی به برتری رسید تا با 21 امتیاز و مقام سوم گروه A نیم فصل اول نیم فصل اول والیبال لیگ دسته اول در باشگاه های کشور به پایان برسد. کشور بدون توجه به سایر مسابقات امروز.

دکمه بازگشت به بالا