حوادث و رویدادها

هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران درپی پیش‌بینی بارندگی و کاهش دما در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران به مردم هشدار داد و از آمادگی دستگاه های امدادی و خدمات رسان خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، آنلاین حامد یزدی امروز با اشاره به صدور اخطاریه زرد برای کاهش دما در استان تهران از سوی سازمان هواشناسی، گفت: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی استان تهران، فردا پنج شنبه 19 آذرماه امسال بارش باران پیش بینی می شود. ارتفاعات و نواحی شمال غربی استان.

وی افزود: همچنین بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی برای روز جمعه 20 آذرماه در ارتفاعات، شنبه 21 آذر در نیمه شمالی و یکشنبه 22 آذر در استان تهران بارش باران، مه، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، بارش در مناطق مرتفع بارش برف و کاهش دما به ویژه در نواحی شمالی این ولسوالی پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این راستا مدیریت بحران توصیه های لازم را برای مقابله با امداد، خدمات، نیروی انتظامی و … ارائه کرده است، گفت: عموم مردم اعم از مسافران، کشاورزان ضروری و ضروری است. پرورش دهندگان، عشایر، گلخانه ها، مرغداران و سایر استفاده کنندگان باید از این مشکل آگاه باشند و از بالا رفتن از ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و … خودداری کنند. همچنین به تمامی افرادی که قصد مسافرت و تردد در مسیرها و جاده های کوهستانی را دارند توصیه می کنم در صورت بروز حادثه وسایل زمستانی را به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید

یزدی آنلاین با بیان اینکه هوشیاری کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان تهران نیز ضروری است، گفت: تمهیدات و اقدامات لازم در این زمینه در سطح مناطق آسیب دیده اندیشیده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا