برترینهای کسب و کارورزش و نشاط

نحوه خرید بازی فیفا 23 از استیم

راهنمای خرید آنلاین خرید بازی FIFA 23 با قیمت فوق العاده

خرید بازی FIFA 23 با قیمت فوق العاده از فروشگاه دیجی کی برای بهترین ریجن های استیم میسر شده که میتوانید با بالاترین سرعت سفارش خود را ثبت و در کوتاهترین زمان آن را بر روی اکانت استیم خود دریافت کنید. FIFA 23 در آخرین روز های تیر ماه معرفی شد برای شهریور ماه برنامه ریزی شده است. در فیفا 23 شاهد تغییرات بسیار بزرگی خواهیم بود. از فناوری HyperMotion 2 گرفته تا اضافه شدن تیم های باشگاهی فوتبال زنان. با توجه به همزمان بودن جام جهانی 2022 قطر با دوران طلایی فیفا 23،قرار است طی یک آپدیت کاملا رایگان تمام ویژگی های جام جهانی 2022 به بخش آلتیمیت تیم فیفا 23 اضافه شود.جهت خرید فیفا 23 از استیم به اینجا کلیک کنید.

بررسی بازی FIFA 23

فیفا، فیفا، فیفا…. اثری که در حال حاضر نزدیک به ۳ دهه از عرضه نسخه اولش می‌گذرد و سال‌هاست که مخاطب فوتبال دوست را سرگرم می‌کند. اما همیشه سوال اینجاست که عرضه سالانه اثری مثل فیفا، در دورانی که پدیده لایو سرویس شدن بازی‌های این چنینی اتفاقی مهم به شمار می‌رود، چرا هنوز رخ می‌دهد. پاسخ الکترونیک آرتز به این سوال، همیشه چیزی نبوده به جز تغییرات بزرگ. تغییراتی که می‌خواهیم در آخرین نسخه‌ای که این شرکت تحت عنوان فیفا ۲۳ منتشر کرده، به بررسی‌شان بپردازیم و ببینیم آیا هزینه کردن برای یک نسخه دیگر از این مجموعه منطقی به نظر می‌رسد یا نه.

FIFA 23 مثل تمام نسخه‌های پیشینش، به دو بخش تجربه کلی گیم پلی و ویژگی‌های آنلاین آن خلاصه می‌شود. بگذارید کار را از جایی شروع کنیم که تمام حس و حال ما موقع تجربه فیفا ۲۳ به آن مربوط می‌شود. به طور کلی فیفا ۲۳ در همان مسیری حرکت می‌کند که نسخه‌های نسل نهمی آن در چند سال اخیر پا در آن گذاشتند.

در فیفا ۲۲ شاهد اضافه شدن تکنولوژی هایپر موشن و چمن‌های واقع‌گرایانه‌تر به این مجموعه بودیم. حالا در فیفا ۲۳ اما شاهد بازگشت این ویژگی‌ها با کیفیت بهتر هستیم؛ البته این چیزی است که خود الکترونیک آرتز می‌گوید. اگر از بحث چمن‌های واقع‌گرایانه‌تر که تاثیر خاصی روی گیم‌پلی بازی ندارند گذر کنیم، به هایپرموشن ۲ می‌رسیم.

ورژن ارتقا یافته نسل پیشین هایپرموشن که طبق گفته الکترونیک آرتز قرار است به الگوریتم‌های پیچیده یادگیری ماشین و موشن کپچرهای دقیق‌تر، فیزیک بازیکنان و انیمیشن حرکتی آن‌ها را به سطح واقع‌گرایانه‌تری ببرد. خب، طبیعتا در عمل این اتفاق افتاده و شاهد انیمیشن‌های زیباتر و واقع‌گرایانه‌تری حین انجام حرکات مختلف از بازیکنان حتی در قیاس با آنچه در فیفا ۲۲ دیده بودیم هستیم.

اما آیا هایپرموشن ۲ یک ویژگی انقلابی است که سری فیفا را به یک سطح بالاتر ارتقا داده. پاسخ این سوال یک نه بزرگ است. به طور کلی این انیمیشن‌های جدید حین تجربه رقابت‌های آنلاین و آفلاین، کم‌ترین چیزی هستند که به چشم می‌آیند و شاید اگر دوربین را روی حالت تله یا کوآپ بگذارید، نتوانید حتی تفاوت میان نسخه نسل هشتمی و نهمی فیفا ۲۳ را از هم تشخیص دهید.

با این حال، چیزی که به چشم می‌آید این است: تجربه فیفا ۲۳ دقیقا عین همان چیزی است که در چند نسخه اخیر آن دیده بودیم. میزان تغییرات در پایین‌ترین سطح خودشان قرار دارند و صرفا الکترونیک آرتز به تن بازی جدیدش، لباس تازه و خوش رنگ و لعاب‌تری پوشانده و در ازای تغییرات جزئی و ساده‌ای که داشته پول هنگفتی از جیب مخاطبش بیرون می‌کشد.

کل تغییرات گیم فیفا ۲۲ به جز ارتقا کیفی هایپرموشن، به یک مدل شوت جدید با نام «پاور شوت» و تغییر سیستم پنالتی و ضربه کاشته بازی محدود می‌شود. حالا اگر دو کلید بامپر را روی کنترلرتان نگه دارید کلید شوت را بفشارید، دوربین به صورت دراماتیکی به بازیکن صاحب توپ نزدیک می‌شود و پس از یک مکث طولانی، شاهد شوتی قدرتمند خواهیم بود که اگر از دقت خوبی برخوردار باشد، احتمال دفع‌ آن توسط دروازه‌بان به حداقل می‌رسد.

با این حال، پاور شوت از آن دست تغییراتی است که نه تنها من از اضافه شدنش هیجان زده نشدم، بلکه می‌دانم باب طبع اکثر مخاطبین فیفا هم نیست و مثل ویژگی‌هایی نظیر «تایمد فینیشد» خیلی زود به فراموشی سپرده می‌شود. دو مشکل مهم در مورد پاور شوت مطرح است. اولین و مهم‌ترینش این است که پاور شوت به شدت غیر کاربردی است.

فرض کنید در یک موقعیت تک به تک حساس هستید که می‌توانید آن را با یک شوت کات‌دار یا حتی یک ضربه فنی و زمینی به گل تبدیل کنید. اما به شکلی غیرعقلانی تصمیم می‌گیرید از پاورشوت استفاده کنید و درصد شانس گل زدنتان را به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسانید. حالا چرا این اتفاق می‌افتد؟ چون اولا شما برای ضربه پاور شوت باید مکث بیش از حد بازیکنان را به جریان محاسباتتان اضافه کنید و ثانیا باید این را هم در نظر بگیرید که این مدل ضربه از حداقل دقت ممکن برخوردار است و احتمال اینکه توپ‌ با اختلاف از دروازه به بیرون برود خیلی زیاد می‌شود.

بنابراین، استفاده از پاور شوت در هر موقعیتی یک ریسک بزرگ است و طبیعتا افرادی که سال‌هاست پای عناوین فیفا نشسته‌اند و با انواع و اقسام شوت‌های بازی آشنایی دارند، کم‌ترین میزان استفاده از آن را خواهند داشت. دومین دلیل در مورد غیرکاربردی بودن پاور شوت اما به بیش از حد دراماتیک بودن آن برمی‌گردد؛ طوری که یک لحظه ممکن است موقع انجام این ضربات با خودتان فکر کنید که انگار دارید ماریو استرایکر یا کاپیتان سوباسا بازی می‌کنید.

نحوه اجرای پاور شوت، دقیقا مثل شوت‌های قدرتی بازی‌های آرکید‌ است و فضای رقابت‌های بازی‌ را از آن جو واقع‌گرایانه‌شان دور می‌کند. طبیعتا دو سه بار اولی که با چنین شوت‌هایی دروازه حریف را باز کنید حس متفاوتی خواهید داشت. ولی از یک جایی به بعد متوجه می‌شوید که زوم و زوم اوت‌های دوربین کاملا اضافی است و به جز سردرد بیشتر و خراب شدن موقعیت‌های مختلف، پاور شوت چیز خاصی برایتان ندارد.

چرا باید بازی FIFA 23 را تجربه کنید؟

فناوری HyperMotion2

طراحی شده توسط Football™, EA SPORTS™ FIFA 23 HyperMotion را برای اولین بار به رایانه شخصی می آورد، با دو برابر بیشتر ضبط حرکات در دنیای واقعی تا گیم پلی را واقعی تر کند. HyperMotion2 ویژگی‌های جدیدی را باز می‌کند و FIFA 23 را به بیش از 6000 انیمیشن واقعی می‌برد که از میلیون‌ها فریم از Advanced 11v11 Match Capture گرفته شده‌اند. نتیجه، فیفا 23 را حتی به فوتبال مردان و زنان نزدیک‌تر می‌کند، و بازیکنان را به حرکت طبیعی در سراسر زمین وادار می‌کند، سیستم دریبلینگ کاملاً جدید، مکانیک‌های جدید شتاب‌گیری و موارد دیگر را معرفی می‌کند.

جام جهانی فیفا. ™

اوج فوتبال بین المللی را با جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی FIFA زنان استرالیا و نیوزلند 2023 تجربه کنید، زیرا درام و هیجان بزرگترین تورنمنت ورزش به فیفا 23 می آید. از طریق به روز رسانی پس از راه اندازی بدون هزینه اضافی. یک فصل کامل از محتوای الهام گرفته شده از جام جهانی 2022 قطر برای FIFA 23 Ultimate Team™ نیز می آید و به شما کمک می کند استعداد بین المللی را به تیم رویایی خود بیافزایید.

FIFA 23 Ultimate Team™

تیم رویایی خود را بسازید و در محبوب ترین حالت در فیفا با هزاران بازیکن برای اضافه کردن به تیم خود و راه های بی شماری برای شخصی سازی باشگاه خود در داخل و خارج از زمین رقابت کنید. به تنهایی در Squad Battles، با هم در FUT Co-Op، آنلاین در Division Rivals، یا در برابر بهترین ها در FUT Champions بازی کنید زیرا FIFA Ultimate Team شما را در تمام فصل به دنیای فوتبال متصل می کند.

FIFA 23 سیستم شیمی Ultimate Team را مجدداً تعریف می‌کند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در تیم ایجاد کند و با معرفی ویژگی‌های متقابل برای اولین بار، بازی با دوستان را آسان‌تر از همیشه می‌کند. در زمین، FUT Moments با چالش‌های تک‌نفره مبتنی بر سناریو با موضوع رویدادهای دنیای واقعی، یا کمپین‌های FUT برای رقابت و کسب جوایز برای باشگاه خود، راهی کاملاً جدید برای بازی به شما ارائه می‌دهد.

>فوتبال زنان

فوتبال باشگاهی زنان اولین بازی خود را در FIFA 23 انجام می‌دهد و به شما این شانس را می‌دهد که به عنوان برخی از بزرگترین تیم‌های جهان بازی کنید. تجهیز شده توسط HyperMotion2، بازی زنان در FIFA 23 ضبط اختصاصی مسابقات 11v11 را با فناوری پیشرفته یادگیری ماشین ترکیب می کند تا انیمیشن های جدید و معتبر مخصوص فوتبال زنان را در FIFA 23 باز کند.

هنگام بازی بر روی رایانه شخصی، می توانید از PlayStation™ و Xbox خود استفاده کنید. ™ کنترلرهایی که به روش شما بازی می کنند. این بازی شامل خریدهای اختیاری درون بازی ارز مجازی است که می تواند برای به دست آوردن آیتم های مجازی درون بازی، از جمله انتخاب تصادفی آیتم های مجازی درون بازی، استفاده شود.

جام جهانی فیفا 23

اوج فوتبال بین‌المللی را با جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی FIFA زنان استرالیا و نیوزلند 2023 تجربه کنید، زیرا درام و هیجان بزرگ‌ترین مسابقات ورزشی از طریق به‌روزرسانی‌ها پس از راه‌اندازی بدون هزینه اضافی به فیفا 23 می‌آید. یک فصل کامل از محتوای الهام گرفته از جام جهانی 2022 قطر برای FIFA 23 Ultimate Team نیز می آید و به شما کمک می کند استعداد بین المللی را به تیم رویایی خود بیافزایید.

التیمیت فیفا 23 |FIFA 23 Ultimate Team

تیم رویایی خود را بسازید و در محبوب ترین حالت در فیفا با هزاران بازیکن برای اضافه کردن به تیم خود و راه های بی شماری برای شخصی سازی باشگاه خود در داخل و خارج از زمین رقابت کنید. به تنهایی در Squad Battles، با هم در FUT Co-Op، آنلاین در Division Rivals یا در برابر بهترین‌های FUT Champions بازی کنید. زیرا FIFA Ultimate Team شما را در تمام فصل به دنیای فوتبال متصل می‌کند.

FIFA 23 سیستم شیمی Ultimate Team را مجدداً تعریف می‌کند تا انعطاف‌پذیری بیشتری در تیم ایجاد کند و با معرفی ویژگی‌های متقابل برای اولین بار، بازی با دوستان را آسان‌تر از همیشه می‌کند. در زمین، FUT Moments با چالش‌های تک‌نفره مبتنی بر سناریو با موضوع رویدادهای دنیای واقعی، یا کمپین‌های FUT برای رقابت و کسب جوایز برای باشگاه خود، راهی کاملاً جدید برای بازی به شما ارائه می‌دهد.

Controller Support

هنگام بازی FIFA 23 بر روی رایانه شخصی، می توانید از کنترلرهای PlayStation و Xbox خود برای بازی کردن خود استفاده کنید.

Cross-play در فیفا 23

امسال میتوانید در برابر دوستان خود در پلتفرم‌های مختلف بازی کنید زیرا FIFA 23 بازی متقابل را در FIFA Ultimate Team، سیزن آنلاین، دوستانه آنلاین ، ریوالز آنلاین ، FUT Champions ، FUT Online Draft و موارد دیگر معرفی کرده است . ( به این صورت که میتوانید با PC خود با افرادی که کنسول پلی استیشن یا ایکس باکس دارن بازی کنید و پلیر های بیشتری در بخش آنلاین حضور داشته باشن )

منبع: سایت استیم

دکمه بازگشت به بالا