اجتماعی

استقرار راهداری در مناطق برف‌گیر مازندران/ تردد در مناطق کوهستانی و برفی جریان دارد

مجله زنده خبری/مازندران معاون راهداری راهداری مازندران با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته شاهد بیشترین بارش برف در محور خراز حدود 12 سانتی متر بودیم، گفت: همکاران ما در اولین ساعات بارش برف در محورهای جاده ای مستقر شدند، بنابراین هنوز مشکل انسداد جاده در استان گزارش نشده است. همچنین تمامی محورهای کوهستانی مازندران باز است.

محسن محمدنژاد در گفت وگو با مجله زنده خبری، با بیان اینکه در اجرای طرح زمستانه همکاران ما در قالب 37 اکیپ راهداری در قالب 250 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین از اول آذر لغایت 5 فروردین ماه در محورهای کوهستانی مستقر هستند. در این پروژه 300 راهدار در 23 ساختمان ثابت و متحرک راه به منظور انجام عملیات تعمیر و نگهداری راه در زمستان مستقر شدند.

وی افزود: چهار محور مواصلاتی مهم خراز، سوادکو، کیاسر و کندوان در مازندران وجود دارد که به استان‌های همجوار متصل و از مناطق برف‌گیری محسوب می‌شوند.

محمدنژاد با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف را در محور خراز با حدود 12 سانتی متر شاهد بوده ایم، گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: همکاران ما در اولین ساعات بارش برف در جاده ها مستقر شدند که تاکنون مشکلی از انسداد جاده ها در استان گزارش نشده است.همچنین تمامی محورهای کوهستانی مازندران باز است.

معاون راهداری راهداری مازندران با تاکید بر اینکه هموطنان به روستاهای خالی از سکنه تردد نکنند گفت: با توجه به محدودیت ها اولویت ما بازگشایی محورهای مواصلاتی و شریانی مازندران است سپس راه های روستایی را تحت پوشش قرار می دهیم.

این مسئول به رانندگانی که به هر دلیلی در جاده های برفی تردد می کنند توصیه کرد و افزود: رانندگان برای جلوگیری از بروز مشکل، زنجیر چرخ ببندند و نحوه بستن آن را تمرین کنند.

محمدنژاد یادآور شد: رانندگانی که در جاده ها تردد می کنند همراه داشتن غذای گرم و سوخت کافی در باک بنزین را فراموش نکنند.

لازم به ذکر است مرکز مدیریت اطلاع رسانی راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز با شماره تلفن 141 (گویا) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها آماده پاسخگویی به مسافران و هموطنان است. استان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا