عمومی

دشمن با شکست در اغتشاشات خواستار بازگشت به میز مذاکره است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدین وی شامگاه چهارشنبه در مراسم تشییع و تشییع پیکر پاک شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: دشمنان در این قیام ها سه هدف را دنبال کردند که اولین هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و زمانی که آنها از دستیابی به آن ناامید شدند، متلاشی شدند و جنگ داخلی را ادامه دادند، همانطور که در سوریه اتفاق افتاد و تضعیف قدرت رژیم سومین هدفی بود که پس از شکست در 2 مرحله قبلی دنبال کردند.

وی افزود: با رهنمودهای رهبری و هوشیاری مردم، دشمنان به هیچ یک از این اهداف شوم دست نیافتند و اینکه می خواهند به برجام بازگردند دلیل این شکست است و باید تاکید کنیم که امروز فعالان راه شهدا را ادامه می دهند.

میرتاج الدینی وی بیان کرد: اینکه تراکتورسازی در سال جاری 35 هزار دستگاه تراکتور تولید و به 20 کشور جهان صادر کرد نشان دهنده قدرت کشور در عرصه تولید و اقتصاد است.

وی همچنین بیان کرد: امروز تراکتورسازی با حضور این شهید عزیز نور و باران دارد و پس از آن هر روز که وارد این جبهه صنعتی می شویم یادی از این شهید و سایر شهدا کنیم.

وی با اشاره به مقام و مقام شهید و شهادت ادامه داد: انسان می تواند به هر مقام و ارزشی در دنیا دست یابد، همچنان فرصت دارد به مقامی بالاتر و پیامبر (ص) برسد.ن) همچنین گفت هستند بالاتر از همه خیر و نیکی، خیر دیگری است، مگر آنکه در راه خدا کشته شود، و اگر چنین شهادتی به مردی داده شود، بالاتر از آن نیست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو وی در شورای اسلامی با یادآوری فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: به خاطر همین اهمیت و جایگاه والای شهید است که مقام معظم رهبری در هنگام شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند جز شهادت چیزی نیست. اجر این شهید در جبهه مقاومت

میرتاج الدینی وی تاکید کرد: در دوران جنگ، رزمندگان و شهدا این کشور را حفظ کردند و امروز این کارآمدی نظام است که کشور را در برابر تحریم ها، توطئه ها و توطئه های دشمنان حفظ کرده است، زیرا به عنوان مثال در تحولات اخیر که باید جنگ های حزبی نامیده می شود، که شامل همه تون ها می شود.

دکمه بازگشت به بالا