عمومی

سوگواره بزرگ فاطمی در هشت محور اصلی برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پوسترهای بزرگ عزاداری فاطمیه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جماعت تبریز، رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر گفت: سلسله همایش های بصیرتی فاطمیه سوگواره نمایشی آب و آیینه نقش ماناکب آسمان، کتاب نور فاطمی، بیت الاحزان فاطمیه، آوای کبود و سوگواره پنجم و نوحه فاطمی عناوین برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز در ایام فاطمیه است.

وی افزود: این برنامه ها در قالب همایش و سخنرانی، اجرای نمایشی و مذهبی، خوشنویسی و خوشنویسی، کارگاه نقاشی با حضور یکی از اساتید به نام کیشور، مسابقه عکاسی با حضور مردم، نمایشگاه های فاطمیه، تولید است. و حمایت از سرودهای انقلابی و مذهبی با مضامین اهل بیت و حضرت زهرا (س)ج) و شعر و مرثیه برگزار می شود.

هوشیار با اشاره به هم افزایی دستگاه های فرهنگی شهرستان برای ارتقای کیفی محتوای این برنامه ها، اعلام کرد: با نهادهای انقلابی و فرهنگی شهرستان از جمله سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل ارشاد و اداره کل ارشاد استان به توافق کامل رسیده است. معاونت فرهنگی سپاه برای افزایش کیفیت برنامه ها و به طرق مختلف.

وی همچنین با اشاره به ایجاد محیط شهری برای ایام فاطمیه گفت: علاوه بر این موارد، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با بهره گیری از احادیث منتسب نسبت به ایجاد محیط اقدام می کند. حضرت فاطمه زهرا .ج) ساخته شده است

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را درک کنیم.ج) با بهره مندی از هنرمندان شهر و با زبان فرهنگ و هنر به تصویر بکشد.

دکمه بازگشت به بالا