ورزش و نشاط

لزوم اهتمام استادان مشاور به راه‌کنش‌های فرهنگی سند تحول دانشگاه

رئیس دانشگاه آیت الله آملی تاکید کرد؛

حامد بالند خواستار توجه مدرسان-مشاوران دانشگاه ها به راهکارهای فرهنگی مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری آنا از آمل، رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی حامد در جلسه ارزیابی عملکرد خدمات شهادت طلبانه و ایثارگری واحدهای اسلامی دانشگاه آزاد مازندران که میزبان این واحد دانشگاهی بود، توجه اساتید مشاور این دانشگاه به راهکارهای فرهنگی بود. وی خواستار تحول و دستاوردهای عالی دانشگاه آزاد اسلامی شد و تصریح کرد: اساتید دانشگاه به ویژه اساتید مشاور بر اساس اقدامات فرهنگی مندرج در این سند متعالی می توانند در انتخاب روش ها و برنامه های مناسب برای نسل جوان استفاده مفید و موثری داشته باشند. .

وی افزود: روشنگری، مبارزه برای تبیین، کرسی های آزاد اندیشی کلیدواژه هایی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود در جمع دانشگاهیان مطرح کردند که نشان دهنده جایگاه دانشگاهیان در جبهه جنگ نرم و اجرای برنامه های کلیشه ای در فعالیت های فرهنگی است. عدم توجه به ذائقه جوانان نسل امروز یکی از آفات و عوامل مخرب برای جذب دانش آموزان برای شرکت و مشارکت در برنامه های فرهنگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی تاکید کرد: ایجاد رویکرد جدید و ایجاد برنامه های جدید فرهنگی مفهومی شبیه به تهیه و ساخت همان تجهیزات پیشرفته نظامی در جنگ سنگین دارد. برای حضور در جبهه های جنگ نرم باید به سلاح های فرهنگی جدید مجهز شویم تا بتوانیم از آثار مخرب تهاجم فرهنگی بکاهیم و اثری سازنده و روشنگرانه بر ذهن پویای نسل جوان بگذاریم.

** افسران دفاتر شاهد و ایثار خادم الشهدا هستند

مدیرکل امور ایثارگران و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران همچنین کارکنان و کارشناسان ادارات شاهد و ایثارگر را به عنوان ولی امر ایثارگران خواند و گفت: اگر هدف از خدمت به این خانواده ها جلب رضایت ایثارگران است. مطمئناً آثار و برکات آن را در زندگی خود خواهیم دید.

مهدی ساعدی با بیان اینکه توجه ادارات شهید و ایثارگر واحدها معطوف به شهریه دانشجویان است، گفت: مسئولان ادارات شهید و ایثارگر باید به سایر خدماتی که دانشگاه می تواند به این دانشجویان و بازمانده از تحصیل ارائه دهد تمرکز کنند. به مسئولین مالی دانشگاه مربوط می شود.

به گزارش آنا، در این نشست سه خدمت و ایثارگر برتر از استان مازندران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا