حوادث و رویدادها

همکاری هلال‌احمر و پلیس راهور برای کاهش تصادفات در ایام نوروز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث رانندگی و همچنین اجرای طرح ایام نوروز در جاده های کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ صبح امروز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و رئیس جمعیت هلال احمر با یکدیگر دیدار و در خصوص امدادرسانی در جاده های کشور و همچنین برنامه ریزی و هم افزایی برای پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات جانی به تبادل نظر پرداختند. عيد نوروز.

سردار هادیان فر در این نشست از حضور پررنگ تیم های امداد و نجات هلال احمر در جاده ها قدردانی کرد و گفت: طرح های امدادی هلال احمر در سال های اخیر و امسال باعث افزایش حضور نیروهای عملیاتی از این جمعیت در جاده ها شده و این امر افزایش یافته است. ظرفیت در روزهای خاص مانند نوروز بیرام این نشان از درایت و مسئولیت پذیری هلال احمر دارد.

رئیس پلیس راهور افزود: بارها حضور به موقع هلال احمر را دیده ام. نمونه بارز آن عملیات اربعین بود که در تمام محورهای مواصلاتی غرب کشور دیدم و تأثیر حضورشان مشهود بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این نشست تاکید کرد: با همکاری و هم افزایی دستگاه های متولی علاوه بر فرهنگ سازی پیشگیری از حوادث می تواند در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان نیز موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما کمک به کاهش تصادفات و تلفات است اما امدادگران هلال احمر شبانه روز در پایگاه های امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان تلاش می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا