اجتماعی

هوشمند سازی خدمات جمعیت هلال احمر در دستور کار است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هوشمندسازی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد زیرا این زمان زمینه خوبی برای توسعه برنامه ها و فعالیت های این نهاد فراهم می کند.

به گزارش مجله زنده خبری دکتر پیرحسین کولیوند امروز (18 دی) در جلسه شورای معاونت و هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جان باختن یک امدادگر این سازمان در حین انجام ماموریت بسیار دردناک بود و ما جان باختیم. برای دو نجاتگر دیگر مصدوم و تداوم مشکلات این عزیزان آرزوی شفای عاجل داریم و برای احیای سلامتی آنها اینجا هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در فعالیت های جمعیت هلال احمر الگوهای دینی و قرآنی متنوعی وجود دارد که چراغ راه راه خدمت است و همه فعالیت ها باید در مسیر رضای خداوند متعال و قدردانی از خداوند متعال باشد. بندگانش.

وی تصریح کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و فناوری دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر و صرفه جویی در منابع باید به آن سمت برویم و از فناوری های نوین بهره ببریم و خدمات را هوشمند کنیم زیرا این آسیب ها به دلیل بی توجهی به کار هوشمند افزایش می یابد.

کولیوند خاطرنشان کرد: ارتقای خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد چرا که این جاده زمینه خوبی برای توسعه برنامه ها و فعالیت های این سازمان فراهم می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: تحویل تجهیزات لازم نیز از دیگر برنامه ها است و در حال مذاکره برای خرید 300 دستگاه آمبولانس و 60 خودروی امدادی از طریق صلیب سرخ جهانی هستیم و این خودروها به زودی وارد کشور می شود. “

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند در پایان گفت: متاسفانه تحریم ها حتی به خودروهای امدادی هم رسیده است و کشورهای استکباری برای مقابله با این معضل از زور استفاده می کنند، اما صلیب سرخ جهانی همکاری ویژه ای در این زمینه دارد، بنابراین اقدامات لازم انجام می شود. تجهیزات وارد کشور می شود».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا