عمومی

دشمن از اغتشاش خیابانی به سمت جنگ اقتصادی تغییر رویه داده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عباس کاظمی در جمع کارکنان مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی در ایام کرونا اظهار داشت: کادر درمانی در ایام کرونا یک بار بزرگی بود و با تلاش موفق شدیم ویروس کرونا را شکست دهیم، اما با توجه به شرایط موجود لازم است قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا را فعال کنیم. زیر رشته تازه شناسایی شده.

وی افزود: پیش بینی می شود از بهمن ماه شدت این اتفاق بیفتد زیر رشته رشد می کند، بنابراین امروزه لازم است از مجموعه تجربیات گذشته برای ورود مجدد در مدیریت پیک جدید استفاده کرد. مجموعه فعالیت هایی که در حوزه پیشگیری ضروری است باید در دستور کار قرار گیرد و حوزه درمان و بیمارستان با جدیت بیشتری وارد این امر شوند.

استاندار قزوین با اشاره به تحولات اخیر در کشور گفت: اقداماتی که انجام شد تاخیر زیادی داشت و اگر بگوییم تاخیر به دوران انقلاب و پاسداشت مقدس برمی گردد، از آن زمان تاکنون اغراق نکرده ایم. تایپ کنید جنگ داخلی، تحرکات تجزیه طلبانه، حضور منافقین، حفاظت مقدس، جنگ اقتصادی، تحریم، جنگ روانی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را تجربه کرده ایم.

وی یادآور شد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که دشمنان جمهوری اسلامی تجارب مختلف خود را گرد هم آورده و در سطح گسترده ای علیه جمهوری اسلامی استفاده کردند، بنابراین دیدیم که بار دیگر گروه های تجزیه طلب را به کار انداختند.

کاظمی تاکید کرد: آنها اغلب از شگردهای منافقین استفاده می کردند، بمب گذاری، کشتار بی رویه و ضرب و شتم هرکسی که صورتش به حزب الله متصل است را در دستور کار قرار می دادند و بابت آن پول می گرفتند و در این مسیر منافقین به کار گرفته می شدند. پنهان و آشکار می گویند ما می خواهیم به اقدامات ادامه دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمنان ایران عزیز متحد شدند و می خواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند زیرا نگران به قدرت رسیدن آن در منطقه بودند، امروز برای انجام هر کاری در منطقه باید جمهوری اسلامی همراهی کند و این از ترس .او آنها را کشت.

وی خاطرنشان کرد: در این مورد برخی تحلیل می کنند که سرمایه اجتماعی آسیب دیده و مشکلات ریشه اقتصادی دارد. وی تاکید کرد: برخی از این تحلیل ها درست است اما مبنای اتفاقات جاری نیست، مقصر نارضایتی اجتماعی است و دشمن روی آن بالا رفته است اما عامل اصلی این حوادث نیست. دلیل اصلی این است که طی دو دهه اخیر آمریکایی ها به شدت منفعل شده اند و امروز در موضع انفعالی این اقدام را انجام می دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در این فضا کسانی که کمترین اهمیت را برای زندگی و آزادی زنان قائل هستند شعار خود را زن، زندگی و آزادی قرار داده اند. آنها می خواهند جنبشی را انجام دهند که آن را انقلاب نامیده اند، اما نفرت انگیزترین اعمال را علیه زنان انجام داده اند.

وی یادآور شد: سه ماه تلاش کردند تا جنگی تمام عیار برای جمهوری اسلامی ایجاد کنند و در مواردی نیز مشکلاتی را به وجود آوردند، اما در نهایت در چند روز اخیر اعلام کردند اقداماتی که انجام شده برخلاف انتظارشان بوده است. نتیجه ای حاصل نشد و باید مذاکره کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که در برابر توطئه دشمنان متحد هستند. آنها دیدند که به دلیل تداوم خصومت های ترکیبی، آشوب در خیابان بی پاسخ مانده است، دوباره وارد جنگ اقتصادی شدند. زیرا حوزه اقتصاد بیشترین نقش را در روان جامعه دارد.

گفت: همین الان ما نارضایتی ارز نداریم در حالی که در سال های 96-98 گذشته نارضایتی ما تبدیل به ارز شدیم و هزینه ها از درآمد ارزی بیشتر شد. اقداماتی انجام شده که در حوزه اقتصادی تاثیر خوبی دارد و باید با هوشیاری کار زیادی انجام شود.

استاندار قزوین به مصداق مکتب حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم جمهوری اسلامی را حریمی به معنای جغرافیایی، فکری و گفتمانی دانست و جان خود را وقف پاسداری از آن کرد. اگر به محور اصلی حاج قاسم نرسیم و ضعیف شویم، شکست می خوریم. همه باید به این نقطه برسیم که جمهوری اسلامی حریم است و باید از آن محافظت کرد.

دکمه بازگشت به بالا