عمومی

زیرساخت‌های تأمین آب شرب مردم البرز به شدت ضعیف است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی حدادی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: به منظور پیگیری و رفع مشکلات آبی مردم شهرستان های سوج بلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ جلسه و گفتگوی تفصیلی با محمد زبان بخت معاون وزیر نیرو و مدیرکل مدیریت و نیرو برگزار شد. شرکت مدیریت منابع آب ایران

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های مکرر در خصوص رفع مشکل کم آبی و بهداشت شهری، با توجه به جمعیت روزافزون حوزه انتخابیه، وزارت نیرو باید کمبود آب شرب و کشاورزی را که در بازدیدهای میدانی متوجه شدیم برطرف کند. و به وزیر برای حل مشکل انتقال دادیم، اقدامات ویژه ای انجام دهید.

نماینده مردم ساوج بلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: پس از جلسه با وزیر نیرو دستورات خوبی صادر شد و جلسه ای با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت آبفای ایران تشکیل شد تا محقق شود. چالش ها و مسائل.

وی در مورد اهمیت حل مشکلات کشاورزان خاطرنشان کرد: در خصوص رفع مشکلات حقوق آب کشاورزان به خوبی پیگیری می شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: زیرساخت های انتقال آب برای تامین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است و با پیگیری های مکرر دولت این مسائل و مشکلات را به وزارت نیرو منتقل کرده ایم. که هم اکنون در حال انتقال آب از سد طالقان به شهرستان نظرآباد است و ساوجبلاگ به سرعت در حال انجام است و بنا به دستور وزیر نیرو درخواست کرده ایم که اعتبار تکمیل آن به طور کامل تامین شود.

وی گفت: در این جلسه پیگیری تامین اعتبار انتقال آب از سد طالقان به شهرستان های نظرآباد و ساوجبلگ، تکمیل و ارتقاء تجهیزات آب روستایی، ارتقاء تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان هشتگرد انجام شد. ، فاضلاب نظرآباد و چهارباغ بویژه در منطقه ملک آباد و مهدی آباد و تقاضای بازنگری در بستر و حریم رودخانه شاهرود در شهرک طالقان برای رفع مشکلات حقوقی. اب کشاورزان در ساوجبلگ نظرآباد و حوزه چهارباغ برگزار شدند.

حدادی خاطرنشان کرد: مقرر شد کارگروه ویژه بررسی وضعیت چاه های آب کشاورزی برای تامین آب مورد نیاز باغداران و کشاورزی حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه تشکیل شود.

دکمه بازگشت به بالا