عمومی

نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان جدی‌تر گرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام مرتضی مطیایی شامگاه شنبه در اجلاس استانی نماز و تکریم شهدا برای امنیت استان سمنان که به میزبانی حسینیه امام خمینی (ره) فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد، بر اهمیت نماز تاکید کرد. : «در مقام نماز بس است; حضرت ابراهیم (آ) او در پیشگاه خداوند برای ما دعا کرده است که از نمازگزاران باشیم.

وی ولایت فقیه را همراه با امامت ائمه معصومین بیان کرد.آ) و دارای مشروعیت الهی است، افزود: در آیات شریفه قرآن بر اهمیت نماز تاکید شده است.

امام جمعه سمنان اجرای برنامه هایی با هدف ترویج نماز برای جوانان را خواستار شد و ابراز داشت: باید برای تقویت اقامه نماز در دستگاه های اجرایی تلاش شود.

استاندار سمنان نیز در این دیدار نقش اصلی و اساسی موفقیت در کار و کسب نتیجه خوب را در گرو توجه به نماز عنوان کرد و گفت: نماز یکی از راه های شکرگزاری از الطاف و نعمت های الهی است که دارد. به ما داده است.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اینکه بزرگترین رمز موفقیت ما در مقابل دسیسه های خودخواهانه توجه به نماز و عبادت است، گفت: فرهنگ اقامه نماز در سطح اجرایی استان سمنان که در دین و دینداری پیشگام است، باید به آن توجه شود. برای تشدید بیشتر.

دکمه بازگشت به بالا