عمومی

همنوایی روزنامه‌ها در گرامیداشت سردار دل‌ها

شمار زیادی از روزنامه های کشور در شماره امروز (سه شنبه 22 دی 1401) با انتشار ویژه نامه ها یا تقدیم تیتر و عکس صفحه اول خود به حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره رهبر کبیر اسلام را گرامی داشتند.

به گزارش مجله زنده خبری، روزنامه جام جم در ویژه نامه امروز خود با عنوان «حبیب ملت» به بیان وجوه آشکار و پنهان زندگی حاج قاسم در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و نظامی پرداخته است.

سکانس روزنامه های بزرگداشت سردار دهلی

همچنین روزنامه تهران تایمز در ویژه نامه ای با عنوان «مرد با تفنگ و گل» به ابعاد مختلف زندگی شخصی و سیاسی حاج قاسم و ارتباط وی با رهبر انقلاب، مردم، خط امام پرداخته است. مقاومت و نیز نقش بی بدیل او در تقویت جبهه اسلام.

سکانس روزنامه های بزرگداشت سردار دهلی

تعداد زیادی از روزنامه های استانی در ویژه نامه امروز خود به ابعاد مهم زندگی و شخصیت حاج قاسم و نقش موثر وی در تقویت جبهه مقاومت پرداختند.

روزنامه شهرآرا در ویژه نامه ای با عنوان «ایثار جان» ضمن انتشار گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده حاج قاسم و کارکنان در مراسم تجلیل از سردار سلیمانی، به ابعاد معنوی و روحیه مقاومت و مقاومت ایشان پرداخته است. آزادی .

سکانس روزنامه های بزرگداشت سردار دهلی

«جان فدا» عنوان ضمیمه شماره امروز روزنامه های استانی همدان پیام و خوزیها بود که مطالبی درباره ویژگی های مهم فکری و شخصیتی و الگوهای رفتاری وی در برخورد با افراد و مشکلات مختلف منتشر کرد.

سکانس روزنامه های بزرگداشت سردار دهلی

روزنامه های سازندگی، اعتماد، همشهری، کیهان، جام جم، آرمان امروز، ایران، آفتاب یزد، قدس، جوان، جمال، خراسان، سیاست روز، شهروند، عصر ایرانیان، وطن امروز، دموکراسی، فرهیختگان، رسالت و همچنین روزنامه های بزرگ. استان همچنین با تقدیم عنوان یا اولین عکس به حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این رهبر بزرگ اسلام را گرامی داشت.

سکانس روزنامه های بزرگداشت سردار دهلی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا