استانی

پاکسازی حاشیه خورزنگی توسط جمعی از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر جمعی از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر با محوریت واحد محیط زیست این شرکت با شعار “احترام، حفظ و کمک به محیط زیست” اقدام به پاکسازی حاشیه خورزنگی غربی در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کردند.
رئیس محیط زیست شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به توجه این شرکت به موضوعات زیست محیطی اظهار کرد: در حوزه مسئولیت اجتماعی توجه به محیط زیست دارای اولویت بالا است و از همین رو پتروشیمی امیرکبیر تلاش می‌کند به سهم خود در حفاظت از محیط زیست نقشی ایفا کند.
وی حضور همکاران و اقدام به پاکسازی حاشیه خورزنگی را داوطلبانه خواند و گفت: جریان آب و باد، پلاستیک‌ها و انواع زباله‌ها را به حاشیه خور می‌کشاند و چهره‌ نازیبایی را به نمایش می‌گذارد و بر همین اساس همکاران ما در پتروسیمی امیرکبیر تلاش کردند به سهم خود به پاکسازی محیط و حاشیه خورزنگی اقدام کنند.
پتروشیمی امیرکبیر یکی از تولیدکنندگان متنوع ترین گرید های پلی اتیلن در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد.۵۲ درصد سهام آن متعلق به بانک رفاه کارگران؛ زیرمجموعه وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی است.

48

دکمه بازگشت به بالا