عمومی

۱۵۰ برنامه در ایام دهه فجر در بهاباد اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین زینلی بهابادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت گیری‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته دانست و بر انجام آن تاکید کرد.

وی بیان کرد: تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه هایی است که باید در دهه فجر امسال در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد با بیان اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نماد وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران است، افزود: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست.

زینلی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر امسال یادآور شد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که دشمن تلاش می‌کند آن را کمرنگ جلوه دهد، استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهاباد افزود: دهه مبارک فجر از ایام بسیار مهمی است که دستاوردهای ارزنده ای برای کشور ایران در بر داشت و گرامیداشت این ایام، گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیزی است که از عزیزترین دارایی خود در جهت ایجاد و حفظ این نظام گذشتند و گرامیداشت ایام الله در آموزه های دینی ما نیز بسیار مورد تاکید است.

وی، خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهاباد شد.

زینلی همچنین از تشکیل کارگروه‌های ۱۸ گانه ستاد دهه فجر شهرستان خبر داد و گفت: هر کدام از کارگروه‌ها باید نسبت به شرح وظایف خود دراین ایام با جدیت برنامه‌هایی را برگزار کنند .

وی افزود: بیش از ۱۵۰ برنامه با محوریت مردم و رویکرد جهاد تبیین اجرا خواهد شد که مهمترین آن نواخته شدن زنگ انقلاب، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری جشن در تمامی مساجد سطح شهر و روستاها و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط ادارات شهرستان در حسینیه باغستان و جشن بزرگ انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

دکمه بازگشت به بالا