حوادث و رویدادها

۱۶ نفر از مصدومان زلزله خوی به آذربایجان شرقی منتقل شدند

مجله زنده خبری/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد ۱۶ نفر از مصدومان حادثه زلزله دیشب شهرستان خوی به مراکز درمانی و بیمارستانی آذربایجان شرقی منتقل شدند.

امیر عزیزی بهروز، یکشنبه نهم بهمن ماه، در جمع خبرنگاران، افزود: این تعداد از مصدومان زلزله شهرستان خوی هم اکنون در بیمارستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز و مراکز درمانی شهرستان های مرند و شبستر بستری شده و به دلیل ترومای شدید در بخش های مراقبت های ویژه به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی بیمارستان های آذربایجان شرقی در حالت آماده باش کامل به سر می برند، اظهار کرد: امکانات و تمهیدات لازم و کافی برای پذیرش تعداد بیشتر مصدومان این حادثه طبیعی در تمامی مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تبریز اتخاذ شده است.

عزیزی بهروز ادامه داد: دیشب و بلافاصله پس از وقوع زلزله در خوی تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی آذربایجان شرقی به خصوص در شهرهای تبریز، شبستر و مرند به حالت آماده باش درآمد تا در موقع ضرورت برای ارایه خدمات به مصدومان آمادگی لازم را داشته باشنند.

وی با بیان اینکه در اولین گام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به همراه تیم کامل امدادی و پزشکی به شهرستان خوی اعزام شد، افزود: بر همین اساس مقارن ساعات صبح امروز نیز سه دستگاه آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منطقه زلزله زده اعزام شد.

عزیزی بهروز همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت و انتقال دانشجویان علوم پزشکی خوی به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این زمینه بلافاصله معاونت امور دانشجوئی دانشگاه اقدام به انتقال تمامی دانشجویان اهل و ساکن آذربایجان شرقی به تبریز کرد.

به گفته وی عملیات انتقال دانشجویان به شهرستان های محل اقامت خود از امروز شروع شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا