استانی

۳۹ خدمت شرکت برق غیرحضوری شد/ پاداش ۴۷ میلیاردی به خوش‌مصرف‌ها

مجله زنده خبری/گلستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه از ۵۴ خدمت شرکت برق ۳۹ خدمت آن غیرحضوری شده است، گفت: این خدمات در اپلیکشن «برق من» به مشترکان ارائه می‌شود.

سید احمد موسوی امروز یکشنبه ۹ بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۸۵۰ هزار مشترک در استان گلستان تحت پوشش شرکت برق هستند، خوشبختانه در تابستان امسال با تدابیر ویژه دولت سیزدهم و همراهی مردم خاموشی‌ نداشتیم و آن تجربیات تلخ و خاموشی‌های گسترده تکرار نشد.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۴۷۷ مگاوات تأمین انرژی در زمان پیک تابستان انجام شده است، بیان کرد: خوشبختانه در تابستان هماهنگی‌های خوبی انجام شد و بخش کشاورزی و صنعت به کمک ما آمد تا شاهد خاموشی در بخش خانگی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از پرداخت ۴۷ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش‌مصرف در گلستان خبر داد و افزود: اگر مشترکان در الگوی مصرف، کیلووات کمتری مصرف کنند به ازای هر کیلو وات ۵۰۰ تومان تحفیف می‌گیرند.

موسوی با اشاره به اینکه وظیفه مندی ما نگهداری و اصلاح شبکه توزیع و احداث خطوط جدید در تأمین برق در قالب ۱۵ مدیریت در سطح استان گلستان است، تصریح کرد: ۲۱۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان پروژه شرکت برق در ایام الله دهه فجر در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های شهری و روستایی برق با ۲۱ میلیارد تومان، ایجاد قدرت مانور با اعتبار یک میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان، توسعه و اصلاح روشنایی معابر با اعتبار ۸۸ میلیون تومان، تأمین برق متقاضیان شهری و روستایی با اعتبار بیش از ۵۶ میلیارد تومان، طرح بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی با اعتبار ۱۳ میلیارد و چهار میلیون تومان و تعویض کنتورهای مکانیکی به دیجیتال را از جمله برنامه‌های دهه فجر شرکت برق در گلستان برشمرد و یادآور شد: 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار برای جلوگیری از سرقت خبر داد و متذکر شد: به دلیل افزایش قیمت مس، شبکه‌های مسی برق خوراک سارقان تبدیل شده بود، ۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان وجود دارد که تاکنون دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

موسوی با بیان اینکه از ۵۴ خدمت شرکت برق ۳۹ خدمت تحت عنوان «برق من» غیرحضوری شده است، گفت: این خدمات در اپلیکشن برق من تعبیه شده و ۱۶ خدمت دیگر نیز در حال غیرحضوری شدن است.

وی با بیان اینکه ۸۵۰ هزار مشترک در گلستان وجود دارد که سالانه ۶ بار قرائت کنتور و چاپ و توزیع قبض برق برای آنها انجام می‌شود، تأکید کرد: در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها طی دو سال اخیر،  قبوض کاغذی حذف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان، از هوشمندسازی خدمات شرکت برق خبر داد و متذکر شد: ۲۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان صنعتی، کشاورزی و اداری در استان گلستان نصب شده و کنتورها از راه دور قرائت شده و قبض آنها چاپ و در قالب پیامک ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا