استانی

91 باب مدرسه و 574 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در استان سمنان در حال احداث می باشد

به گزارش خبرگزاري هابرآنلاين استان سمنان، هاشمي استاندار سمنان در جشنواره خيرين مدرسه ساز استان سمنان گفت: مجمع خيرين مدرسه ساز بزرگ ترين و بزرگ ترين سازمان مردم نهاد در كشور است و بسيار درخشيد. به زیبایی

وی ادامه داد: بالغ بر 30 درصد دانش آموزان کشور در فضاهای ساخته شده توسط خیرین مدرسه ساز تحصیل می کنند که دورافتاده ترین و فقیرترین نقاط را شامل می شود.

هاشمی افزود: در حوزه آموزش و پرورش، صندوق های کردی سرمایه ای برای توسعه و پیشرفت آینده کشور است و خیرین مدرسه ساز، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هستند. سه ضلع مثلث پیشرفت در ساخت مدرسه و آموزش و پرورش.

استاندار سمنان گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان بیش از 200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش و مدرسه در نظر گرفته شد که در این راستا گام برمی داریم و در حال حاضر 91 پروژه وجود دارد. مدارس با 574 کلاس مدرسه با وام 136 میلیارد تومانی در استان از خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است.

وی در پایان گفت انشاالله با همت و تلاش خیرین بزرگوار مدرسه سازان مدارس گلی و خشتی در سطح کشور و منطقه نخواهیم داشت.

لازم به ذکر است در این مراسم علاوه بر اجرای گروه سرود و فروش یک تابلوی نقاشی توسط دانش آموز ناشنوا به مبلغ پنجاه میلیون ریال و زیبا خوانی دو دانش آموز، از خیرین مدرسه ساز تجلیل شد. ، و استاندار سمنان تندیس شهید سلیمانی از خانواده شهید مدافع حرم حمزه را اهدا کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا