عمومی

آغاز طرح نظارتی نوروز و رمضان ۱۴۰۲ در خراسان شمالی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید جواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: بنا بر سیاست‌های اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا پایان چهارم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه هدف از اجرای طرح را حمایت از اقشار آسیب پذیر، همکاری در اجرای سیاست‌های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حضور مؤثر و حداکثری تعزیرات حکومتی در راستای برخورد با اخلال گران بازار عنوان کرد.

وی افزود: هدف سازمان تعزیرات حکومتی در اجرای این طرح رصد کلیه مراکز احتمال ارتکاب تخلف و انجام فعالیت‌های پیشگیرانه از طریق برگزاری گشت‌های مشترک می‌باشد.

سیدالموسوی درباره اولویت‌های نظارتی در طرح ویژه نوروز و رمضان، گفت: صنوف پوشاک و البسه، رستوران‌ها و مراکز ارائه آجیل و خشکبار و شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتی و هتل‌ها، میادین میوه و تره بار و جایگاه‌های سوخت، مراکز فروش حلیم، آش و … در این طرح تحت نظارت گشت‌های تعزیرات حکومتی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح مذکور به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسان سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک برگزار می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ و سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir نیز به صورت ۲۴ ساعت شبانه آماده پذیرش شکایات و گزارشات مردمی می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا