حوادث و رویدادها

آماده باش پلیس راهور تهران برای ترافیک شب عید و نوروز ۱۴۰۲

جانشین معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از استقرار تیم‌های پلیس راهور در اطراف مراکز خرید و اماکن پر تجمع پایتخت برای مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سرهنگ محمودوند در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ چه برای روزهای پایانی سال و چه برای ایام تعطیلات نوروز تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در اطراف مراکز خرید و مراکز تجاری و همچنین اماکن پر تجمع حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد. این تیم‌ها از ابتدای اسفند استقرار خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان اسفند ماه استقرارشان ادامه خواهد داشت که البته با توجه به افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی سال میزان استقرار تیم‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

محمودوند با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در طول ایام نوروز نیز در سطح معابر و اطراف تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری مستقر خواهند شد، گفت: برنامه عملیاتی پلیس راهور در طول تعطیلات نوروز متفاوت خواهد بود و تمهیدات لازم در این خصوص نیز اتخاذ شده است.

وی از اجرای طرح ترافیکی ویژه پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان در بهشت زهرا به منظور زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال طرح‌های ترافیکی ویژه این ایام از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اتخاذ شده است.

محمودوند همچنین به شهروندان توصیه کرد که در ساعات پیک ترافیک به خصوص در روزهای پایانی سال از تردد غیر ضرور به خصوص با خودروی شخصی پرهیز کرده و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا