استانی

آینده انقلاب متعلق به شما جوانان و نوجوانان است

آینده انقلاب متعلق به شما جوانان و نوجوانان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آینده انقلاب از آن شما جوانان و نوجوانان بوده بنابراین این فرصت را قدر بدانید چرا که این دوره از زندگی، دوران شکوفایی و خلاقیت است.

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری از سیستان و بلوچستان ،محمد کرمی در مراسم محوری جشن انقلاب در شهرستان زهک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در این ایام تمام مردم ایران به رهبری امام‌خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و بعد از رحلت ایشان نیز مقام معظم با رهبری رهبر حکیم و فرزانه ایران با همراهی ملت صحنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌ها در اوج اقتدار و در حال پیشرفت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این انقلاب اراده الهی بود، اذعان کرد: هنگامی که اراده الهی به هر کاری تعلق گیرد حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آنها ساخته نخواهد بود.

وی ادامه داد: آینده انقلاب از آن شما جوانان و نوجوانان بوده بنابراین این فرصت را قدر بدانید چرا که این دوره از زندگی، دوران شکوفایی و خلاقیت است.

کرمی افزود: معلمی شغل انبیا است و امروز معلمان رسالت بزرگی را برعهده دارند و اگر درست حرکت کنید نسل آینده نسلی متفکر، متدین، انقلابی و جهادی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین دوران برای یادگیری دوران جوانی و نوجوانی است بنابراین معلمان توجه کرده و برای دانش‌آموزان وقت بگذارند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه همیشه به یاد خداوند باشید، تأکید کرد: جوانی و نوجوانی فرصتی بی‌نظیر است لذا شما جوانان و نوجوانان از این فرصت برای تقویت ارتباط خود با خدا استفاده کنید.

وی ادامه داد: با همت و تلاش همه شما جوانان و نوجوانان آینده این استان به لطف الهی آینده‌ای روشن خواهد بود.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا