عمومی

احیای ۴۴ واحد صنعتی راکد در یک سال گذشته در قم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید محمدتقی شاهچراغی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: امروز ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۰۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه امروز شاهد حرکت پرشتاب در مسیر پیشرفت صنعتی قم هستیم، افزود: در این راه علاوه بر بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید، به راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد و نیز واحدهایی که با کاهش توان تولید مواجه شدند، توجه داریم و در طول یک‌سال گذشته ۴۴ واحد صنعتی راکد در استان قم احیا شد که در همین ایام دهه مبارک فجر جشن آن را خواهیم گرفت.

استاندار قم ادامه داد: با جدیت تلاش می‌کنیم تا مشکلات و موانعی که در حوزه‌های مختلف ازجمله فرایندهای اداری در مقابل تولیدکنندگان قرار دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در سطح استان برطرف کنیم، این درست نیست که تولیدکنندگان و صنعتگران زمان زیادی را برای رفع موضوعی که می‌توان در مدت کوتاهی حل کرد، صرف کنند.

وی تأکید کرد: معاونت امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران استان در بخش‌های اقتصادی جهت‌گیری و همراهی خوبی با تولیدکنندگان و صنعتگران دارند و اکنون فضای خوبی برای پیشرفت‌های صنعتی در قم ایجاد شده‌است، به صورتی که همه بخش‌ها ازجمله دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت، مراکز علمی و پژوهشی و فعالان بخش خصوصی برای افزایش سطح تولید و اشتغال استان در این میدان حاضر هستند.

شاهچراغی گفت: پس از استقرار دولت سیزدهم، حرکت پرشتابی برای پیشرفت فعالیت‌های صنعتی در قالب توسعه واحدهای موجود، ایجاد، احیای واحدهای جدید و تولیدی راکد در این استان شکل گرفته‌است.

دکمه بازگشت به بالا