حوادث و رویدادها

اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت/ آمادگی برای ترافیک عصر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک عصرگاهی خبر داد.

 سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با مجله زنده خبری درباره روند ترافیک صبحگاهی در معابر تهران گفت: طی رصد انجام شده از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش‌های ارسالی ازسوی ماموران این پلیس، ترافیک صبحگاهی امروز از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید. در حال حاضر نیز شاهد کاهش حجم ترافیک در معابر هستیم و تردد در بسیاری از معابر پایتخت به حالت عادی بازگشته است.  

وی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران نیز اظهارکرد: صبح امروز ترافیک در بزرگراه شهید همت مسیر غرب به شرق از حوالی جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از محدوده ستاری و در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از بزرگراه جناح پرحجم بود.  

شریفی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از ابتدای این بزرگراه تا ورودی تونل توحید پرحجم و در مقاطعی سنگین بود، گفت: در ادامه و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های شهید حکیم و همت نیز ترافیک پرحجم بود. در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل بزرگراه شهید صیاد شیرازی و در بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد نیز ترافیک پرحجم بود.  

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم، گفت: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه شهید صیادشیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب و بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز شاهد بار ترافیکی بودیم.  

وی درباره وضعیت ترافیک در خیابان‌ها نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین، جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مقاطعی از خیابان ستارخان، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش، خیابان شهید مطهری، بلوار میرداماد و … نیز ترافیک صبحگاهی را شاهد بودیم.

شریفی با اشاره به حضور ماموران برای مدیریت ترافیک صبحگاهی گفت: برای ترافیک عصرگاهی نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است. لازم است رانندگان نیز توجه داشته باشند که در ساعات پیک ترافیک تا حد امکان از انجام ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا