ورزش و نشاط

تشکیل جلسه بحران در چلسی/ الگوبرداری آبی‌ها از قرمزهای لندن

رسانه انگلیسی خبر داده مسئولان تیم چلسی این هفته با سرمربی خود در یک جلسه بحران شرکت کردند تا نتایج ناامیدکننده شیرهای لندن در هفته‌های اخیر را بررسی کنند.

گراهام پاتر سرمربی تیم چلسی پس از شکست خانگی یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون قعرنشین، تحت انتقادهای تند و تیز قرار گرفته و بخش زیادی از هواداران این تیم خواهان اخراج سرمربی سابق برایتون هستند.

چلسی‌ِ پاتر از ابتدای سال ۲۰۲۳ تنها یک پیروزی کسب کرده است. آبی های لندن همچنین با وجود هزنیه ۶۰۰ میلیون پوندی در تابستان و زمستان، در میانه جدول لیگ جزیره قرار گرفته‌اند.

حالا باشگاه چلسی قصد دارد زخم‌های خود را التیام ببخشد. در این راستا کریستوفر ویول مدیر فنی چلسی، پاتر و دستیارانش را فراخوانده تا در جلسه بحران، کمبودهای تیم را بررسی کنند و راهی برای بهبود روحیه تیم پیدا کنند.

روزنامه دیلی استاندارد چاپ لندن خبر داده این نشست در کمپ تمرینی کوبهام چلسی و با عنوان نشست راهبرد تشکیل شده بود. دو تن از مدیران ارشد چلسی نیز در این جلسه حاضر بودند اما تاد بولی و بهداد اقبالی مالکان باشگاه در آن حضور نداشتند.

به روایت نشریه انگلیسی، حاضران در این جلسه جبهه متحدی را برای بحث درمورد مشکلات تیم تشکیل داده‌اند و هدف از جلسه هم راه‌های افزایش کیفیت تیم بوده است.

گفته شده درباره سرنوشت پاتر تصمیمی اتخاذ نشده و مدیران چلسی همچنان با الگوبرداری از مدل «میکل آرتتا» در آرسنال، به سرمربی خود اعتماد دارند.

دکمه بازگشت به بالا