عمومی

جهاد تبیین پادزهر جنگ شناختی دشمنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر سه شنبه در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون استان در اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی فصل نوینی از افتخارات رقم زد و توانست کارآمدی مکتب اسلام ناب محمدی را به رخ دنیا بکشاند و امروز این انقلاب پناهگاه مستضعفین عالم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: به برکت هوشمندی‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه تمام راهبردهای جبهه استکبار و حامیان آنها شکست جدی خورده و امروز صدای خرد شدن استخوان‌های جبهه استکبار و استعمار به گوش می‌رسد.

عبدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی ضربه خوردند، گفت: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن پیشرفت کشور هستند و جنگ ترکیبی را علیه ملت به راه انداخته و جنگ شناختی یکی از مهمترین ابعاد آن است که از طریق فضای مجازی و عملیات روانی دنبال می‌شود.

وی معنویت را مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و افزود: آن چیزی که توانسته این ملت و انقلاب را به پیشرفت‌های افتخار آمیز برساند معنویت است و امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت‌ها برای ایجاد یاس و نا امیدی هستند و پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و نقشه‌های شوم آنها را در جنگ ترکیبی برملا می‌کند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت دوباره برای تجدید بیعت با آرمان‌های نظام اسلامی و شهدا است.

دکمه بازگشت به بالا