برترینهای کسب و کارعمومی

چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل بسازیم؟

ساخت اکانت Call of Duty Mobile به دو روش

بازی Call of Duty Mobile، به جرعت یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده برای تلفن‌های همراه است. تا کنون هیچ رقیبی برای آن وجود ندارد. بازی از سرویس‌های شرکت اکتیویژن استفاده می‌کند. شما می‌توانید با اتصال اکانت خود به اکانت اکتیویژن داده‌های خود را ذخیره همچینین با داشتن حساب کاربری خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای شما فراهم خواهد شد. دو روش ساخت اکانت این بازی موبایلی وجود دارد. روش اول دانلود مستقیم بازی و اجرا توسط موبایل. روش دوم ساخت اکانت در Call of Duty Mobile در PC و زدن در اکانت بازی. جهت خرید cp کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

آیا برای نصب بازی نیاز به تغییر IP داریم ؟

شاید

از چه سایتی Call of Duty Mobile را دانلود کنیم ؟

گوگل‌پلی بهترین سایت برای دریافت بازی است اما هر فایل APK مربوط به بازی را می‌توانید استفاده کنید

آیا با ریجن ایران میشود CP خرید ؟

شما برای ساخت اکانت نیاز به هیچ برنامه ی اضافه ندارید و خرید CP ملزم این کار نیست

آیا ساخت اکانت ضروریست؟

در کالاف موبایل بخشی وجود دارد که به شما این اجازه را می‌دهد تا به صورت مهمان بازی کنید اما در نهایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل حتما اکانت نیاز است.

آموزش ساخت اکانت Call of Duty Mobile در موبایل

بسیاری از بازیکنان با این روش آشنا هستند. در این مقاله آموزشی هم قرار است به صورت تصویری و مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم. اگر جزو تازه کار‌های این بازی باشید این بخش به خوبی به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید در انتها به راحتی اکانت بازی Call of Duty Mobile بسازید و از بازی لذت ببرید و حتی خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خریداری کنید.

آموزش ساخت اکانت Call of Duty Mobile به صورت خلاصه

  1. بازی را نصب کنید

 وارد بازی شوید

  1. گزینه Login Or Create را انتخاب کنید

 در این مرحله با زدن دکمهی Sign Up و دادن ایمیل و پسورد وارد، اکانت کالاف خود را بسازید.

 نام کاربری انتخاب کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

 به صورت کامل و تصویری:

  1. در مرحله ابتدایی ساخت اکانت Call of Duty Mobile اگر بازی را ندارید، می‌بایست آن را از گوگل پلی دریافت کنید. برای این کار با تغییر IP نیاز دارید.
    • ممکن است که تغییر آی‌پی خود و سرچ کردن در گوگل پلی بازی پیدا نکنید. برای حل مشکل به بخش تنظیمات و گوگل پلی رفته، Clear Cache و Clear Data کنید.
  2. بعد از دانلود بای روی صفحه‌ی اصلی گوشی خود آیکون بازی Call of Duty Mobile را می‌بینید. وارد بازی شوید و اجازه دهید که میزان مورد نیاز دانلود شود.
  3. بعد از دانلود شدن وارد منوی انتخاب نوع اتصال می‌شوید که در سه گزینه خواهید داشت. برای ساخت اکانت Call of Duty Mobile گزینه وسطی که با نام Call of Duty مشخص است را فشار دهید. این گزینه در واقع برای ساخت اکانت خود اکتیویژن است که در بازی‌های دیگر سری کالاف کارایی خواهد داشت.
  4. بعد از آن وارد صفحه‌ای به نام Login می‌شوید که یک گزینه زرد رنگ به اسم Login or Create دارد. این گزینه شما را به وب‌سایت اکتیویژن هدایت می‌کند.
  5. شما اکنون در صفحه‌ای به تیتر CALL OF DUTY LOGIN TO YOUR ACCOUNT شده‌اید. اگر از قبل اکانت اکتیویژن دارید، می‌توانید اکنون ایمیل و پسورد آن را وارد کنید. اگر می‌خواهید یکی بسازید روی دکمه‌ی Sign Up کلیک کنید.
  6. در مرحله بعدی که 3 فیلد و 2 باکس را می‌بینید که آن‌ها در ادامه توضیح دادیم.
  1. محل وارد کردن ایمیل
  2. رمز درخواستی را درست کنید
  3. ریجن خود را انتخاب کنید.
    • نکته‌ی مهم: برخلاف باقی پلتفرم‌ها، در اکتیویژن می‌توانید ریجن ایران را انتخاب کنید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد، اما در بازی‌های دیگر این مجموعه احتمالا شما را با مشکل روبه‌رو می‌کند خواهد کرد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید بازی وارزون را با همین اکانت انجام دهید، اگر کشوری غیر ایران ثبت شده باشد، از شما شماره همراه درخواست می‌کند.
  4. چک لیست اول اختیاری است و فقط برای دریافت آخرین اخبار است.
  5. چک لیست بعدی در قبول قوانین اکتیویژن بوده و حتما باید تیکش خورده باشد.
  6. در نهایت دکمه‌ی Sign in را بزنید.

ورود به بازی با اکانت مهمان (guest)

اولین راه ورود به بازی از طریق اکانت مهمان است که برای این کار باید روی گزینهGUEST کلیک کنید. این روش یا با استفاده از حساب گوگل است یا بدون آن. در روش ورود بدون استفاده از اکانت گوگل اگر به هر نحوی، یا به دلیل حذف نصب بازی یا پاک‌کردن دیتای بازی و غیره، دسترسی به‌حساب مهمان خود را از دست بدهید راهی برای بازگرداندن آن اکانت وجود ندارد. اما در صورت ورود با حساب گوگل امکان بن شدن کاربران نیز وجود دارد.

حساب‌های مهمان فقط برای بازیکنانی مناسب است که درخواست آزمایش بازی را دارند و یا می‌خواهند احساسی نسبت به بازی پیدا کنند. اگر می‌خواهید به‌صورت حرفه‌ای بازی کنید و نمی‌خواهید دیتای پیشرفت خود را در بازی از دست بدهید، بهتر است ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را با استفاده از اکتیویژن یا فیسبوک ادامه دهید. اما باید توجه کرد امکان لینک کردن حساب مهمان به فیسبوک و activision نیز وجود دارد.

چگونه از گم‌شدن حساب مهمان در کالاف دیوتی موبایل جلوگیری کنیم؟

برای ذخیره داده‌ها، باید پروفایل مهمان را به یک حساب Call of Duty لینک کنید. همچنین می‌توانید اکانت فیسبوک خود را به بازی متصل کنید. وقتی بازی را با فیسبوک یا حساب لینک شده کالاف دیوتی ادامه می‌دهید، از دیتای پیشرفت شما در بازی محافظت می‌شود. در این صورت، اگر بازی را دوباره نصب کنید یا اطلاعات دستگاه را پاک کنید، پیشرفت درون بازی ذخیره می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید پیشرفت بازی خود را برگردانید.

ساخت اکانت جدید اکتیویژن

در ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل برای ایجاد حساب اکتیویژن دو روش وجود دارد، یکی در خود بازی call of duty و یکی استفاده از سایت activision که هر دو صورت، در اینجا برای شما به طور کامل توضیح داده می‌شود. Activision به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک حساب PlayStation، Xbox Live، Steam و Battle.net را به‌حساب اکتیویژن خود لینک کنند. یکی از مزایای لینک کردن اکانت خود، امکان ورود به یک حساب کاربری با یکی از حساب‌های پلتفرم شخص اول لینک شده شما است.

به‌عنوان‌مثال، فرض کنید رمز عبور حساب Activision خود را فراموش کرده‌اید یا دیگر به آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود دسترسی ندارید. در این صورت، می‌توانید با استفاده از گواهی یک حساب لینک شده پلی‌استیشن، ایکس‌باکس لایو، استیم یا بتل نت وارد اکانت اکتیویژن خود شوید تا رمز عبور خود را به‌روزرسانی کنید یا آدرس ایمیل خود را تغییر دهید. این سرویس به‌ویژه در صورتی مفید است که رمز عبور اکانت بدون اطلاع شما تغییر کند.

ساخت اکانت اکتیویژن در خود بازی

برای ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل در هر پلتفرمی که هستید، اندروید، ios یا شبیه‌سازهایی مانند بلو استک، بعد از نصب بازی، آن را بازکرده و صبر کنید تا کامل لود شود. اگر برای بار اول وارد می‌شوید ممکن است جهت دانلود فایل‌های لازم چند دقیقه طول بکشد که باید صبر کنید. وقتی کاملا لود شد، شما با سه گزینه guest ، call of duty و facbook مواجه می‌شوید که در این بخش شما باید گزینه call of duty را انتخاب کنید.

ساخت اکانت اکتیویژن در بازی کالاف دیوتی

در این مرحله وارد صفحه login می‌شوید. پس از آن باید گزینه SIGN UP یا CREATE ACCOUNT در پایین صفحه را انتخاب کرده که بعد از آن وارد صفحه ثبت‌نام می‌شوید، اطلاعات خواسته شده در این بخش عبارت‌اند از:

  • ایمیل
  • پسورد
  • منطقه (location)

نکاتی درباره لوکیشن یا ریجن

در قسمت لوکیشن یا ریجن شما می‌توانید گزینه انتخابی را ایران قرار دهید. اما ممکن است به دلیل پینگ بالا سرعت کاهش زیادی داشته و تاخیر در بازی زیاد ‌شود که در این صورت می‌توانید ایالات متحده یا هند را انتخاب کنید. توجه کنید در صورت انتخاب این دو ممکن است به فیلترشکنی نیاز پیدا کنید که بتوانید با آی پی آن کشور وارد بازی شوید. اما مزیتی که دارد علاوه بر پینگ پایین، ممکن است به‌صورت تصادفی جوایزی مانند گان اپیک یا کاراکتری به شما تعلق بگیرد.

باتوجه‌به اینکه افراد در کدام منطقه قرار دارند ممکن است قیمت آیتم‌های بازی متفاوت باشد. به ترتیب در منطقه‌های آمریکا، اروپا و آسیا و هند قیمت‌ها از بیشتر به کمتر قرار دارد. برای مثال بتل پس یا گردونه در ریجن هند سی پی کمتری نیاز دارد؛ در نتیجه دارای قیمت کمتری است، یعنی به این شکل که در هنگام ، نیاز به خرید مقدار کمتری از cp خواهید داشت. پس افراد باید در ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل دقت کافی داشته باشند.

بعد از ورود اطلاعات موردنیاز تیک هر دو چک باکس و اعلان من ربات نیستم را علامت زده و روی گزینه SIGN UP کلیک می‌کنید و سپس با انتخاب یک نام کاربری دلخواه، خیلی راحت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را ساخته و می‌توانید وارد بازی شوید. توجه کنید چک باکس اولی اختیاری است و می‌توان آن را خالی گذاشت.

ساخت اکانت اکتیویژن با استفاده از سایت

در هنگام ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل، اگر تمایل دارید اکانت اکتیویژن خود را با استفاده از سایت اصلی بسازید ابتدا وارد سایت com.s.actividion شده و روی گزینه SIGN UP در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل خود را دو بار وارد می‌کنید و روی گزینه signup! کرده و وارد صفحه بعد می‌شوید.

ورود اطلاعات در سایت اکتیویژن

در این قسمت شما باید یک آیدی اکتیویژن به‌صورت دلخواه انتخاب کرده و به همراه نام کوچک و اسم فامیل خود وارد کنید. توجه کنید که این آیدی را در جای امنی به‌خاطر بسپارید تا بعدا دچار مشکل نشوید. بعد از پرکردن این فیلدها گزینه NEXT را کلیک کرده و وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما تاریخ تولد و لوکیشن می‌خواهد. در صورت استفاده از ریجنی به غیر از ایران، برای ورود به بازی نیاز به فیلترشکن خواهید داشت.

انتخاب ریجن برای اکانت اکتیویژن

نکته مهم؛ محدودیت سنی

از نکاتی که باید به آن توجه کرد محدودیت سنی این بازی است پس برای بازی شما باید به سن کافی رسیده باشید. قسمت لوکیشن مانند قسمت (ساخت اکانت در خود بازی) است. بعد از ورود اطلاعات، در قسمت بعد از شما یک پسورد دلخواه می‌خواهد که آن را برای ورود به بازی باید به‌خاطر داشته باشید. سپس با علامت زدن چک باکس‌ها و من ربات نیستم روی گزینه NEXT کلیک کنید. در اینجا هم چک باکس اولی به‌صورت اختیاری است.

ساخت اکانت اکتیویژن از طریق سایت

شما از این اکانت برای اتصال به ایکس‌باکس و پلی‌استیشن و… نیز می‌توانید استفاده کنید اما در اینجا برای اتمام ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل خود باید روی گزینه I don’t have a network account که زرد رنگ است، کلیک کنید. در نهایت یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که باید از طریق لینک موجود در آن، اکانت خود را تایید کنید. به همین سادگی یک اکانت اکتیویژن را ساخته و می‌توانید از آن برای ورود به بازی و ذخیره پیشرفت خود استفاده کنید.

ورود به کالاف دیوتی با فیس بوک

برای ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل در این بخش شما باید یک اکانت فیسبوک داشته باشید، اگر اکانت facebook ندارید نگران نباشید. در چند گام ساده می‌توانید اکانت خود را بسازید. یکی از مشکلات این روش نیاز به فیلترشکن برای ساخت اکانت فیسبوک و ورود به بازی با استفاده از آن است که ممکن است باعث کاهش سرعت شود که این مسئله به‌سرعت اینترنت شما نیز مرتبط است.
در هر پلتفرمی که باشید کلیک روی گزینه sign in with facebook که یک اعلان تایید به شما است، نمایش داده می‌شود که باید روی گزینه continue کلیک کنید. سپس از شما اطلاعات اکانت فیسبوک و پسورد خواسته شده که پس از ورود این جزئیات می‌توانید با استفاده از facebook وارد بازی شوید.

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به فیسبوک

اگر در تلاش هستید که اکانت خود را به فیسوک متصل کنید، پس از ورود به اکانت facebook خود، به بخش تنظیمات بازی کالاف دیوتی رفته و روی گزینه + زردرنگ یا گزینه link که در بالا سمت راست وجود دارد کلیک کنید. در این قسمت گزینه facebook را انتخاب کرده که اگر از قبل لاگین کرده باشید آیدی اکانت فیسبوک شما را نمایش می‌دهد که در صورت تایید می توانید اکانت خود را لینک کنید.

برای ادامه گزینه continue را کلیک کرده تا اکانت کالاف دیوتی موبایل شما به فیسبوک لینک شود. پس از انجام لینک کردن به facebook شما ممکن است تا مدتی نتوانید به اکانت بازی خود دسترسی داشته باشید که در این صورت باید مدتی صبر کنید و سپس وارد بازی شوید.

لینک کردن اکانت مهمان به اکتیویژن

پس از ساخت اکانت کالاف دیوتی موبایل به‌صورت مهمان می‌توانید برای ادامه کار و ذخیره پیشرفت خود در بازی، آن را به‌حساب اکتیویژن خود لینک کنید. برای این کار پس از ورود به بازی به بخش تنظیمات رفته و روی گزینه به‌علاوه یا LINK زردرنگ کلیک کنید و سپس گزینه call of duty را انتخاب کنید. این کار شما را به صفحه ورود activision وارد می‌کند که در صورت داشتن اکانت اکتیویژن فقط کافی است ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. در صورت نداشتن اکانت activison لازم گزینه SIGN UP را انتخاب کرده و مراحل ساخت اکانت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را طی کنید.

توجه داشته باشید پیشرفت شما در کالاف دیوتی موبایل به‌حساب اصلی Activision/Call of Duty که لینک کردید مرتبط خواهد بود. پس از لینک شدن، حساب اکتیویژن را نمی‌توان از لینک شدن خارج کرد و اگر بخواهید با جزئیات حساب دیگری وارد شوید، پیشرفت این اکانت شما به‌حساب activision دیگری منتقل نمی‌شود.

دکمه بازگشت به بالا