اجتماعی

آزمایشگاه تخصصی ایمنی و مهندسی آتش راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از راه‌اندازی اولین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی ایمنی و مهندس آتش در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری،  قدرت‌الله محمدی در نشست هم‌اندیشی آتش‌نشانی تهران با شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید کننده تجهیزات ایمنی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اولین و بزرگترین آزمایشگاه تخصصی ایمنی و مهندس آتش در تهران خبر داد و گفت که آتش‌نشانی تهران به دنبال استفاده از دانش و تجهیزات روز برای ارتقا ایمنی شهر و شهروندان است.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز سازمان آتش‌نشانی به امکانات به روز در دنیا گفت: طرح مطالعاتی و فنی راه‌اندازی آزمایشات علت‌یابی، تست تجهیزات، یکسان سازی البسه پرسنل و کنترل تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در موضوعات پیشگیری در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: به زودی اولین و بزرگترین آزمایشگاه ایمنی مهندسی آتش در فضایی به وسعت دو هزار و 500 متر مربع در مرکز آموزش صالح آباد سازمان آتش نشانی تهران راه اندازی می‌شود.
محمدی اضافه کرد: همه مجوزهای مربوطه از مراجع قانونی اخذ خواهد شد و دانشگاه‌های معتبر داخلی و مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی نیز به عنوان مشاوران علمی در کنار سازمان آتش‌نشانی و خدماتن ایمنی شهر تهران خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا