اقتصادی

اجرای طرح ویژه عیدانه و ماه مبارک رمضان در لرستان

مجله زنده خبری/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: طرح ویژه عیدانه و ماه مبارک رمضان در استان به‌صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

وحید والی زاده مرادی امروز ۱۳ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح که از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد، نظارت بر حسن اجرای استانداردهای دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: بر این اساس نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه، فروش و نیز ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، رستوران‌ها، پایانه‌های پایانه‌ها، فرودگاه و ایستگاه‌های قطار، مراکز اقامتی بین‌راهی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل که در دامنه نظارتی بازرسان این اداره‌کل خواهد بود، اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد لرستان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ۱ ماده ۳ و ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و پیرو ابلاغ سازمان ملی استاندارد ایران و با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و از طرفی افزایش تقاضای عمومی، این اداره‌کل در نظر دارد در طرح عیدانه نسبت به ارزیابی خدمات ارائه شده در حوزه‌هایی که بیشترین متقاضی را در ایام عید دارند، اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا