استانی

ترافیک نیمه‌سنگین و روان در محورهای آزادراهی قزوین

مجله زنده خبری/قزوین رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز، چهارم فروردین، بار بازگشت از سفرهای نوروزی آغاز شده و وضعیت ترافیک به سمت تهران نیمه‌سنگین است، همچنین ترافیک در محورهای آزادراهی از سمت زنجان به قزوین، رشت به قزوین و قزوین تا محمدیه نیمه‌سنگین و روان بوده و وضعیت در سایر محورها نیز عادی است.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با مجله زنده خبری اظهار کرد: به‌علت مسدود شدن آزادراه تهران- شمال و محور چالوس از صبح درگیر بار ترافیکی سنگین و پرحجمی بودیم و همه رانندگان استان قزوین را به‌عنوان مسیر عبوری خود انتخاب کرده بودند، این بار غیرمنتظره و سنگین ترافیک تا ساعت ۱۶ ادامه داشت، اما با تدابیری که اندیشیده شد مشکل خاصی پیش نیامد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز، چهارم فروردین ماه، بار بازگشت از سفرهای نوروزی آغاز شده و وضعیت ترافیک به سمت تهران نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای آزادراهی از سمت زنجان به قزوین، رشت به قزوین و قزوین تا محمدیه نیمه‌سنگین و روان است و به لحاظ ترافیکی مشکلی وجود ندارد، وضعیت در سایر محورها نیز عادی است.

وی بیان کرد: سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس است، مشکلی که در این ایام داشته‌ایم و باعث بروز تصادفات شده است، عدم توجه به جلو، خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است؛ از رانندگان عزیز تقاضا داریم جهت حفظ سلامت خود و سرنشینان، ضمن رعایت قوانین و مقررات، با پلیس همکاری‌ لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا