عمومی

جان باختن ۶ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار عزیزاله ملکی بر همکاری مردم با مجموعه انتظامی در برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت تاکید کرد و گفت: پلیس گیلان در ایام تعطیلات نوروز با آمادگی کامل در خدمت شهروندان و مهمانان نوروزی است.

وی به شروع طرح نوروزی پلیس از تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۸۰۰ نیروی پلیس در قالب هزار و ۲۲۳ گشت خودرویی، موتوری و پیاده انتظامی و ترافیکی در طول این طرح، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون متأسفانه ۶ نفر در اثر تصادفات جاده‌ای فوت کرده‌اند، افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، عدم تجاوز از سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه به توصیه‌های پلیس موجب پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری می‌شود.

وی به تشکیل گشت رضویون با همکاری بسیج گیلان به منظور ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: محافظت از اموال شخصی، توجه به نکات ایمنی و همکاری مردم با مجموعه انتظامی موجب جلوگیری از وقوع جرم به خصوص سرقت می‌شود.

سردار ملکی اضافه کرد: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص ارائه خدمات بهتر به مردم را از طریق سامانه ۱۹۷ و در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک یا وقوع جرم مراتب را از طریق شماره فوریتی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دکمه بازگشت به بالا