اقتصادیبرترینهای کسب و کارعمومی

طراحی نمای ساختمان یک طبقه جنوبی

طراحی نمای ساختمان جنوبی با ایده های خلاقانه و جالب

سنگ نما ساختمان: طراحی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام دیزاین نما برای ساختمان حساسیت لازم را به خرج دهید تا نما بیرونی ساختمان متفاوت و کاربردی تر به نظر برسد.

 طراحی نما خارجی برای ساختمانهای جنوبی

خرید سنگ نما: ساختمان های جنوبی به صورت ویلایی و چند طبقه ساختمان می شوند و این ساختمان ها بیشتر از ساختمان های شمالی در معرض دید می باشند از این رو بهتر است برای دیزاین نمای بیرونی آن ها از طرح های زیبا و متفاوت استفاده شود همچنین نمای خارجی این ساختمان ها را بهتر است با توجه به نمای بیرونی ساختمان هایی که در مجاور و اطراف آن ها قرار دارند انتخاب نمایید.

در هنگام انتخاب نما برای ساختمان بهتر است قبل از هر چیز به جنس و کیفیت متریال انتخابی تان توجه داشته باشید زیرا هر چقدر کیفیت متریال مورد استفاده بهتر باشد نمای خارجی قدرتمند و جذاب تر به نظر می رسد.

برای طراحی می توانید از انواع متریال های مختلف نظیر سنگ و شیشه و سیمان و آجر و … استفاده نمایید که در برخی از دیزاین ها از ترکیب دو یا چند متریال استفاده می شود که این نماها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انتخاب رنگی مناسب برای نما ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر رنگ نما بیرونی منازل جنوبی بدرستی انتخاب شود نما خارجی حرفه ای و متفاوت تر به نظر می رسد. در دیزاین برخی از نماها از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده می شود که این نماها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین نکات برای طراحی نما عدم استفاده از عناصر پراکنده و زیاد می باشد زیرا هر چقدر از احجام زیاد در دیزاین نما استفاده می شود طرح نمای بیرونی ساختمان شلوغ و ناخواناتر به نظر می رسد و زیبایی آن نیز از بین می رود. هر چقدر نما خارجی یک ساختمان ساده تر باشد عناصر به کار رفته در طراحی آن تاثیر بیشتری بر ذهنیت و دید افراد می گذارند.

نورپردازی می تواند نمای یک ساختمان را تحت تاثیر قرار دهید و جذابیت آن را از لحاظ بصری چند برابر کند از این رو بهتر است شما نورپردازی را برای نمای یک ساختمان انتخاب نمایید که با طراحی آن هارمونی داشته باشد. توجه داشته باشید که نورپردازی یک نما قسمتی از طراحی آن می باشد و نباید به صورت جدا در نظر گرفته شود همچنین بر کیفیت بصری نما تاکید دارد.

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی نما ساختمان جنوبی آشنا شدید که امیدواریم این نماهای خارجی با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند

سیرت داخل یک ساختمان را هم به ما نشان می دهد.

نمای مدرن ساختمان

نمای مدرن در نظام بصری و فضای شهری از قوانین و قوائد خود استفاده می کند. استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار و همنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویاییمی افزاید.

نمای کلاسیک ساختمان

نمای کلاسیک یا نمای رومی یکی از دوست داشتنی ترین نمای ساختمان در ایران محسوب می شود. تقارن یکی از مهمترین اصول طراحی به حساب می آید.نمای کلاسیک از اصالت زیادی برخوردار است.

نمای نئوکلاسیک ساختمان

نمای نئوکلاسیک از معماری روم باستان و یونان و از سبک معماری رنسانس و همچنین باروک ایده می گیرد. به نوعی سبک مدرنی است که همانند پوسته و لایه ایی بر معماری و نمای کلاسیک کشیده شده .

نمای ساختمان دانشی به روز و همیشه در حال متحول شدن است. در این حوزه‌ی چالش برانگیز و جذاب با ابهامات و سوالات بسیار زیادی در خصوص نما روبرو می‌شویم که جواب آن بسیار سخت و دشوار است. ولی در بین همه این سوالات جواب دادن  به این سوالها از همه دشوارتر است؛ “کدام سبک و مصالح برای من مناسب تر است ؟”در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع نما ها در ایران، سبکهای مختلف ،مصالح رایج و همچنین نمونه قبل و بعد پروژه های انجام شده بپردازیم .همچنین ما اقدامی فراهم نموده ایم تا بتوانید با تماس با مشاورین از خدمات مشاوره رایگان استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا